عالی ترین زمان برای تور ارمنستان چه فصلی می باشد

دوشنبه 30 بهمن 1396
10:00
kyuthyt

تور لحظه آخری ارمنستان از جمله تور های می باشد که خواستاران بسیاری دارامی باشد.کشور ارمنستان نیز موفق شده است .

قوانین راهنمایی و رانندگی در ارمنستان برای خودروها و عابرین به دقت اجرا می‌شود. از راه رفتن در خیابان بپرهیزید و طبیعتا در پیاده‌رو راه بروید. در هنگام قرمز بودن چراغ، از خیابان عبور نکنید.

خوشبختانه تعداد بسیار اندکی از ارمنی‌ها در ایروان کمی فارسی بلدند و می‌توانند کمی در دادن اطلاعات به شما کمک کنند اما در بقیه نقاط این کشور هیچ راهی به جز تکلم به روسی یا ارمنی ندارید.

سعی کنید نقشه‌ی هر منطقه را قبل از ورود و یا در بدو ورود تهیه کنید.

بردن تعدادی کنسرو نیز پیشنهاد می‌شود تا در مواقعی که دسترسی به رستوران ندارید استفاده نمایید. نکات ایمنی لازم برای استفاده از کنسروها، بخصوص کنسرو ماهی برای جوشاندن به مدت حداقل بیست دقیقه را حتما اجرا کنید تا خدای نکرده مشکلی در سفر شما پیش نیاید.

در مورد بقایای آثار تاریخی مراقب باشید. معمولا دست زدن به این آثار ممنوع است.

از آوردن هرگونه داروهای کدئین دار بدون نسخه جدا خودداری کنید چون اینگونه داروها جزء مواد مخدر محسوب می شود و درصورت به همراه داشتن آن ضمن ارائه نسخه پزشک معالج، این مسأله حتماً می باید در اظهار نامه قید گردد.

ارمنستان عموما در هنگام ورود به کشور ارمنستان ، افراد ناشناس و بعضا ایرانی با عناوین مختلف از جمله مترجم ، راهنما و . . . به شما مراجعه نموده و پیشنهاد مساعدت به شما را دارند؛ توصیه می گردد به آنها اعتماد ننموده و حتی هدف از مسافرت خود را نیز به ایشان بازگو ننمائید.

اگر قصد سرمایه گذاری در کشور ارمنستان را دارید . توصیه میشود جهت جلوگیری از ضرر و زیان و از بین رفتن حقوق خود قبل ازهر گونه اقدامی با نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مشورت نموده و امور تجاری خود را از طریق مراجع رسمی پیگیری نمائید.

ارمنستان

با توجه به آگاهی نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان به قوانین و مقررات ارمنستان، در صورت بروز هرگونه مشکل تجاری با اتباع یا مقامات محلی می توانید از راهنمائی و مساعدت آن نمایندگی ها استفاده نمائید.

در صورت محکومیت به مجازات های پیش بینی شده برای قاچاق مواد مخدر، لازم است دو سوم محکومیت و درشرایط خاص یک دوم مدت مذکور در این کشور گذرانده شود. قوانین مربوط به مواد مخدر بسیار سخت گیرانه و شدید و متعاقب با محکومیت های طولانی است. جهت محکومین غیر مواد مخدر می توان تقاضای عفو کرد ولی برای محکومین مواد مخدر تقاضای عفو غیر ممکن می باشد.

قبل ازسفر به ارمنستان یک حساب ارزی در بانک ملت بازکنید تا درهنگام مسافرت به ایروان بتوانید پول خود را از شعبه بانک ملت دریافت کنید.

امیدواریم که تور لحظه آخری ارمنستان به شما خوش بگذرد


[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

به چه دلیل سئو مهم است؟

يکشنبه 29 بهمن 1396
10:40
kyuthyt

شکل های نوشتن متن نو بخش 1

متاسفانه امروزه اکثر پایگاه ها به ویژه وب تارنما های تازه کار به جای تولید مطلب جدید اقدام به کپی برداری از محتوای سایت ها های دیگر میکنند . بسیاری از این افراد نمیدانند که چگونه میتوانند مطلب جدید و اختصاصی خود را ایجاد و منتشر نمایند ، برخی دیگر نیز به تصور اینکه ایجاد مطلب جدید کاری سخت و وقت گیر است اقدام به کپی برداری از دیگر وب سایت ها می نمایند . ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در پایگاه گوگل درحال سرچ یک مقاله خاص باشید اما در چندین پایگاه مختلف که از رتبه های گوگل باز کرده اید ، متن های یکسان و بدون کوچکترین تغییرات مشاهده کنید ! حتی در خیلی از موارد ممکن است به دنبال دانلود یک مطلب باشید و لینک آن در پایگاه اولی که بازدید کرده اید دچار مشکل باشد ، احتمال زیادی وجود دارد که این لینک دقیقا در وب سایت های دیگر تکرار شده باشد ، در نتیجه شما به این راحتی ها نمیتوانید فایل دلخواه خود را بیابید.

روش های ایجاد نوشته تازه قسمت دوم
تولید نوشته جدید یا ترجمه شده
اگر فکر خود را از کپی کردن مطلب تهیه شده توسط دیگران دور کنید و به فکر تولید متن جدید باشید ، میتوانید از طریق ترجمه مطالب روز دنیا به زبان انگلیسی یا ... ، نقد و بررسی نظرات مربوط به مقالات موجود در بازار ، خواندن مقالات سایت های دیگر و دوباره نویسی آنها به همراه درست کردن خطاهای فنی و املایی احتمالی ، و ایجاد مقالات نو و جنجالی در زمینه کاریتان اقدام به نوشتن نوشته نو کرده و گوگل را وادار به امتیاز دهی به نوشته نوشته شده توسط خودتان نمائید .



انجام مصاحبه های حرفه ای
مصاحبه یکی از موضوعات مورد علاقه مخاطبین می باشد و تجربیات نشان میدهد که همیشه از مصاحبه استقبال مثبتی می شود.
مصاحبه با افراد موفق میتواند یکی از روش های تولید مطالب نوباشد.

این مقاله بدست وبسایت طراحی سایت اراک آماده گردیده است.


طراحی قالب سایت به شکل بهینه قسمت 3

استفاده کردن از عکس بهینه شده در تمپلیت
یکی از اساسی ترین موضوعات ساخت قالب ، استفاده از تصاویر با کیفیت اما بهینه میباشد. امروزه گرافیک در تارنما های مختلف نقش بسیار مهمی را بازی میکند اما استفاده کردن از هر عکسی به صرف گرافیک بالا توصیه نمیشود چون برخی از تصاویر وزن بالایی داشته و باعث کم شدن سرعت بارگذاری صفحات وب سایت میشود. میتوانید برای رفع این مشکل از نرم افزارهای قوی ای مثل XAT image optimizer بهره بگیرید و حجم تصاویر خود را بدون از دست دادن کیفیت ، کاهش دهید تا برای استفاده در template وب سایتتان مناسب باشد.

به یاد داشته باشید یکی از اساسی ترین قسمت های ساخت وب سایت مبحث ایجاد قالب میباشد . بسیاری از مدیران کسب و کارهای اینترنتی تصور میکنند template پایگاه تنها برای ظاهر تارنمای مفید است و باید به گونه ای ساخت گردد که قدرت جذب کاربر را داشته باشد ، عموما صاحبان کسب و کارهای آنلاین به مسائل جانبی در ساخت قالب توجهی نمیکنند که یکی از این مسائل سبک بودن قالب پایگاه از نظر سرعت بارگذاری و امکانات است.

این محتوای بدست مرکز طراحی سایت ارزان گردآوری گردیده است.


[ بازدید : 84 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

فرا گرفتن شبکه کامپیوتری موقع مسافرت

شنبه 28 بهمن 1396
17:29
kyuthyt

راه اندازی وب سایت رایگان
این محتوای به دست مرکز طراحی سایت ارزان آماده شده است.
اين روزها سايت هاي متعددی هستند که امکان ايجاد يک وبسايت مجانی را به شما ميدهند و براي ايجاد کردن يک صفحه ي شخصي لازم نيست حتما يک تارنمای جداگانه براي خود ایجاد کنيد. در ادامه برخي از اين سایت ها و امکانات آنها را معرفي ميکنم:

سرويس گوگل سایت : يکي از بهترين و مطمئن ترين سرويس ها براي ايجاد سایت اختصاصی است. امکان آپلود فايل ، عکس و آهنگ را به شما ميدهد و ميتوانيد با چند دقيقه وقت صرف کردن، يک وب سايت با آدرس دلخواه ايجاد کنيد. اين سرويس براي معلمان و اساتيد دانشگاه که نيازمند آپلود فايل هاي درسی هستند بسيار مناسب است .


خدمات weebly.com : اين تارنما قالب های آماده ی خیلی زیادی دارد که ميتوانيد يکی را انتخاب کنيد و آنرا مطابق ميل خود تغيير دهيد. اين سایت اجازه آپلود انواع فايل را نيز به شما ميدهد. همچنين ميتوانيد HTML تارنما خود را بصورت دستی تغيير دهيد و کدهای مد نظر خود را نيز به پایگاه اینترنتی اضافه کنيد.


[ بازدید : 94 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

به چه شکل با راحت ترین روش خرید اینترنتی کاندوم را به فعلیت برسانیم

پنجشنبه 26 بهمن 1396
11:32
kyuthyt

راحت ترین و مناسب ترین راه خرید کاندم را این سایت برای شما هم وطنان عزیز ایجاد کرده است به این گونه که برای خرید کاندم برخلاف سایت های دیگر که یک سردرگمی ایجاد میکنند و قیمت های خریداری کاندوم مشخص نمی باشد وبرای پیدا کردن محصولات باید سایت را زیر و رو کرد این سایت مستقیما محصولات وقیمت آن ها را نمایش می دهد وهیچ سردرگمی برای شما ایجاد نمی کند .

موضوع این وب سایت خرید کاندوم می باشد.

– مراقب عضلات کف لگن باشید

احتمالا درباره محاسن کگل (ورزش هایی برای تقویت عضلات حمایت کننده مجرای ادراری، مثانه، رحم، راست روده (رکتوم)، مقعد و واژن در کف لگن هستند) خوانده اید. هرچه واژن تنگ تر باشد، رابطه جنسی بهتر خواهد بود. اما این احتمال وجود دارد که، در این زمینه اشتباه کنید. زنان این عضلات را به اندازه کافی نگه نمی دارند. گفته می شود بهتر است، عضلات کف لگن تان را برای ۵ ثانیه نگهدارید و رها کنید و این کار را ۱۰۰ بار و سه بار در روز انجام دهید. اگر به نظرتان زیاد است، می توانید بخشی از آن را هنگام رابطه جنسی انجام دهید.

– از نظر جنسی فعال باشید

این اتفاق در هر صورت برای واژن می افتد، بنابراین اگر آن را تحریک نکنید و جریان خون را به این منطقه افزایش ندهید، بافت و عضلات این ناحیه تغییر می کند. جریان خون برای ایجاد لذت مهم است که در اثر افزایش سن آن را به تدریج از دست می دهید. علاوه بر این اگر نگران بارداری نباشید، مایع منی خود اثر ضدپیری دارد. این به دلیل هورمون ها، اسیدهای چرب و ترکیبات ضد التهابی است.

– ورزش کنید

برای تمرین بیشتر ماهیچه های واژن، بهتر است ۱۵ دقیقه در روز روی توپ های سوئیسی ( gymball) بنشینید. این کار بدون انجام فشار، تنها نیروهای ماهیچه های کف لگن را منقبض می کند. شاید به نظر برسد اتفاقی نیفتاده است، اما این یک راه بسیار کارآمد برای حفظ کف لگن است

موضوع این وب سایت خریدکاندوم } می باشد.


[ بازدید : 85 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

عالی ترین فصل برای تور هند چه فصلی می باشد

چهارشنبه 25 بهمن 1396
9:39
kyuthyt

تور هند؛ هندوستان با اسم رسمی جمهوری هندوستان سرزمینی در جنوب آسیا است که مرکز این کشور شهر دهلی نو می باشد.گردشگری در سرزمین هند از نظر اقتصادی خیلی مهم است و به تندی هم در روند رشد می باشد.

وضعیت آب و هوایی :

هند به علت وسعت زیادش در بردارنده چندین نوع آب و هواست که در هر منطقه متغیر است. جالب اینجاست که در هندوستان یک سال شش فصل است: بهار، تابستان، فصل بارندگی، نیمه ابتدایی پاییز، نیمه انتهایی پاییز و زمستان اما به طور کلی می توان به سه فصل کلی تقسیم کرد: تابستان، زمستان و موسم بارندگی.

با وجود اینکه در طی زمستان کاملا سرد است، هنوز هم ماه‌های نوامبر تا مارس با روزهای گرم که سردی شب‌ها را مقداری جبران می کند، بهترین زمان برای سفر به این شهر به شمار می‌روند. از ماه‌ آوریل تا ژوئن درجه حرارت هوا به صورت موشک وار بالا می رود و گاهی می تواند غیر قابل تحمل شود. و این شرایط زمانی بدتر می‌شود که بدانید تهویه هوا در خارج از هتل‌ها و رستوران‌های توریستی کاملا کمیاب است. در شروع ماه جولای فصل گردباد و بارش مکرر باران‌های سنگین آغاز می‌شود که لذت بردن از سرگرمی‌های این شهر را تحت شعاع قرار می دهد. همچنین می توانند باعث جریان سیل و مختل کردن زندگی در این شهر بشوند. بنابراین، این موقع از سال زمان مناسبی برای سفر نیست.

هند
ساعات اداری :

بانک ها در هند و در طول هفته از 10 صبح الی 2 بعد از ظهر و شنبه ها تا ظهر باز هستند ولی در شهرهای بزرگتر از 9:30 تا 5 و شنبه ها تا 2. بیشتر موزه ها روز دوشنبه تعطیلند، تاج محل و دیگر بناهای اسلامی در روز جمعه. همچنین بیشتر خرده فروشها و مغازه های کوچک یکشنبه ها تعطیل اند.

هند
بهترین زمان برای رزرو هتل :

هتل‌ها در دهلی دو فصل عمده دارند. فصل‌های پرگردشگر یا به اصطلاح High-Season عموما از اکتبر تا مارس و فصل های کم گردشگر یا به اصطلاح off-season از ماه‌های آوریل تا سپتامبر به طول می انجامند. در اغلب هتل‌ها و هاستل‌های ارزان این شهر، قیمت ها در سراسر طول سال تغیر چندانی ندارند. اما در هتل‌های رنج متوسط و بالاتر اگر در طول فصول کم گردشگر سفری به دهلی داشته باشید می توانید با قیمت های کمتری اتاق رزرو کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تور لحظه آخری هند بروید .


[ بازدید : 104 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

عالی ترین تایم برای تور ترکیه چه زمانی می باشد

سه شنبه 24 بهمن 1396
9:39
kyuthyt

باید بیان کرد تور ترکیه با نگاهی به موقعیت سرزمین ترکیه به عنوان مرز بین خاورمیانه و اروپا هرساله مورد توجه تعداد بسیاری از مردمانی که انگیزه ی یک سفر تفریحی خوب را دارا می باشد قرار می گیرد.

کوش آداسی

کوش آداسی (به ترکی استانبولی: Kuşadası؛ به معنای جزیرهٔ پرنده) در ۷۱ کیلومتری شهرستان مرکزی استان آیدین و در نوار ساحلی منطقه اژه قرار گرفته ‌است. این شهرستان که از شمال با سلجوق و پاموجاک و از جنوب با شبه جزیره دیلک همسایه ‌است در کانون مراکز مهم گردشگری از جمله ازمیر، افسوس، مریم آنا (خانه حضرت مریم)، میلت، دیدیم، پاموک کاله، مارماریس و بودروم قرار دارد.

بندر کوش آداسی به علت نزدیکی با جزیره یونانی ساموس برای گردشگران که به ترکیه مسافرت می‌کنند، از جذابیت خاصی برخوردار است. از بندر کوش آداسی در ماه‌های بهار و تابستان سفرهای منظم با قایق‌های موتوری به جزیره یونانی ساموس برگزار می شود. قایق‌های تفریحی مدرن که تورهای آبی را برگزار می‌کنند زیبایی خاصی به این بندر بخشیده‌اند. بندر کوش آداسی یکی از بنادر مهم منطقه می‌باشد.کوش آداسی
رستوران و غذا در کوش آداسی:

بهترین رستوران‌های کوش آداسی در نزدیکی بازار می باشند. غذاهای دریایی و کباب‌های ترکی طرفدارهای بسیاری دارند. در کوش آداسی بهتر است جایی غذا بخورید که ترک‌های بیشتری می‌بینید، نه توریست‌های بیشتری.

کوش آداسیکوش آداسی مرکز رستورانهای متنوع و محلی با غذاهای بین المللی، در محله کاله ایچی (بخش قدیمی کوش آداسی) است که قیمتهای غذاهای اینجا نیز بسیار مناسب است. از جمله این رستورانها: رستوران آولو که غذاهای خانگی ترکی را در محیطی بسیار دوستانه و تمیز ارائه می دهد و البته رستوران ساحلی سیکرت گاردن در انتهای شهر که انواع غذاهای دریایی را در محیطی باز و دیدنی سرو می‌کند.

امیدواریم که تور ترکیه به شما خوش بگذرد.


[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چگونه یک سایت را راه اندازی کنیم

چهارشنبه 18 بهمن 1396
12:37
kyuthyt


به چه طریق وب سایتی را طراحی کنیم

تا به حال به این توجه کرده اید بازاریابی اینترنتی از لحاظ اقتصادی به صرفه و پربازده تر از تبلیغات محیطی هست
پاکت نامه در طراحی ست اداری به چه شکل تعریف می شود ودر آن چه نکته هایی می بایست درنظرگرفته شود

در ابتدا به توضیح پاکت نامه در طراحی ست اداری مشغول می شویم

ابعاد پاکت نامه در طراحی ست اداری عموما مناسب با ابعاد سربرگ (A4) تعیین می شود. بهتر است سفارش طراحی ست اداری

کشف آخرین تب‌های بسته شده در مرورگر


یکی از برتری خوب کروم و سایرمرورگرها، در عرضه نمایش قرار دادن صفحات وب در تب‌های متفاوت است.

اولین سیستم جراحی با قابلیت حس لامسه در جهان

محققان کالج دیکین منطقه استرالیا با کمک "محسن مرادی دالوند" از کالج هاروارد و موسسه دستگاه ها هوشمند تحقیقات و نوآوری (ICERI) ریشه کنی بیماری اچ ای وی نزدیک است

یک مرد انگلیسی شاید اولین مردی در دنیا است

ورزش از شکل گیری چربی در بدن جلوگیری می کند

دکتران کالج فلوریدا می گویند که در زمان انجام تمرینات ورزشی، هورمون هایی که در شخص ترشح می شود و به کاهش کلسترول بدن کمک می کند، از ایجاد آن نیز جلوگیری می کند.

با هیجان انگیز ترین کافی شاپ های جهان اطلاعات کسب کنید
قدم هایی اساسی برای برپایی مراسم ها عقد بندان
چگونه امکان دارد تعمیرات لپتاپ را انجام داد غار علي صدرکه در منطقه همدان:از شگفتی های طبیعی دنیا است شما به آخر کشور خوش آمدید

ورود به جنگل حرا با طعم شوریده و حلوا

معتبر ترین گواهی کشور كتیبه های میخی پادشاه بزرگ ایرانی داریوش اسم این سرزمین را «ماكا» نامیده اند. بعد از اسلام این سرزمین «مكران» نام گرفت كه.....


[ بازدید : 84 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیا دست کیست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]