شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

دنیا دست کیست

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

خرید شاسی کولر آسیا الکتریک برند کریستال سفید طلایی در فروشگاه سایت گودفورپی

خرید اینترنتی شاسی کولر آسیا الکتریک مدل کریستال سفید طلایی در سایت good4p

درباره برند ما
شرکت آسیا الکتریک در سال 1359 استارت خود را زد مجموعه دارای قسمت های مختلف است: طراحی ،قالبسازی،تزریق پلاستیک ،تولید قطعات فلزی و سالن مونتاژ است.از مزایای این مجموعه این است که صفر تا صد مراحل تولید کلید و پریز در خود مجموعه صورت می گیرد.صاحبان این برند توانسته اند گواهینامه های مختلف کیفی را کسب نمایند.آسیا الکتریک جزء با سابقه ترین برندهای ایران است.

برای معارفه ابزار می توانید به ویدئوی آموزشی رجوع کنید

ساختمان کلید و پریز ساده است اما انتخاب کلید و پریز تاثیر به سزایی در زیبایی ساختمان دارد.
کلید و پریز از نظر نحوه نصب به دو دسته ی تو کار و روکار تقسیم می شود.
با توجه به کاربرد کلید و پریز ها انواع مختلفی دارند مثل پریز تلفن،کلید تک پل ،کلید دو پل،کلید زنگ،کلید کولر و پریز آنتن و ...
از نظر فناوری و مدل هم کلیدها انواع مختلفی دارند از کلیدهای قدیمی کلاسیک گرفته تا کلید های لمسی و هوشمند.
پریز های مدل کریستال آسیا الکتریک با طراحی زیبا و چشم نواز و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت تولید شده و ایمن و محکم می باشند مکانیزم و قاب در این پریزها به صورت .جداگانه نیست مهم ترین ویژگی این مدل پریز جلوگیری از خطر برق گرفتگی به دلیل طراحی خاصش است






برای آشنایی ابزار می توانید به https://good4p.com/کالای-برق/کلید-و-پریز/کلید-کولر/کلید-کولر-سه-پل-کریستال-سفید-زه-طلایی-اسیا-الکتریک) دنبال کنید

فروش آنلاین تیوپ لاستیک عقب موتور هوندا مناسب سایز رینگ هفده اینچ پهنا 3.00 ایران یاسا ( 17 - 3.00 ) در سایت پخش نیکو

فروش تیوپ عقب موتور هوندا مناسب سایز رینگ هفده اینچ پهنا 3.00 ایران یاسا ( 17 - 3.00 ) در سایت پخش نیکو

معرفی تیوب موتور

کاربرد تیوب موتور برای نگه داشتن هوای فشرده درون حلقه ی لاستیک است و برای ساختن آن از لاستیک طبیعی یا مصنوعی استفاده می شود. برای ارسال هوای فشرده به درون تیوب، از سوپاپ یا والو که بخشی از تیوب می باشد، استفاده می کنند. هوای فشرده بوسیله ی یک سوپاپ فنر دار، وارد تیوب شده و آنرا باد می کند؛ بطوریکه این فشار هوای درون تیوب سبب می شود که لاستیک شکل خود را حفظ کند. نیروی فنر و فشار باد نیز، سوپاپ را در وضعیت عادی خود که وضعیت بسته است، نگه می دارد.


جهت فراگیری ابزار می توانید به ویدئوی آموزشی بروید


روش تهیه ی تیوپ موتور سیکلت

لازم به ذکر است که تیوب هر تایر باید ویژگیهای آن تایر را که شامل کدهایی است که در مشخصات کالا در فروشگاه گودفورپی ذکر شده است را داشته باشد. وگرنه ممکن است باعث پنچری ان شود و یا در تایر جای نگیرد. در موتور های هوندا دو نوع تیوب معمول است که شرکت ایران یاسا آن را تولید میکند و گودفورپی نماینده رسمی ایران یاسا ن را خدمت خریداران عزیز عرضه مینماید.

تیوب عقب هوندا با سایز استاندارد 17 و پهنای 3.00
تیوب جلوی هوندا با سایز استاندارد 18 و پهنای 2.50

درباره ایران یاسا:

شرکت ایران یاسا تایر و رابر (سهامی عام) در تاریخ 7 آبان ماه 1347 با نام ” شرکت سهامی کارخانجات تولیدی و صنعتی ایران یاسا” تحت شماره 11051 در اداره ثبت شرکت­ها و مالکیت صنعتی تهران و متعاقباً طی شماره ثبت 6590 در اداره ثبت شرکت­ها و موسسات غیر تجاری شهریار به ثبت رسیده و در سال­های گذشته با تصویب مجامع عمومی فوق­ العاده صاحبان سهام نام آن به شرکت ایران یاسا تایر و رابر و نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تغییر یافته و در تاریخ 02/06/1382 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار پذیرفته شد.


شرکت ایران یاسا تایر و رابر (سهام عام) افتخار می کند به پشتوانه نیم قرن تجربه در صنعت تایر، به عنوان اولین تولید کننده انواع تاير و تیوب موتورسیکلت، دوچرخه اي، اسكوتري، كشاورزي و انواع شيلنگ آب و گاز همواره به دنبال ارتقاء کیفیت و تولید محصولات متنوع و متناسب با نیاز بازار و مشتریان بوده است.

سهم بازار گروه محصولات تایر و تیوب موتورسیکلت شرکت ایران یاسار 50 درصد ، سهم بازار گروه محصولات تایر 65 درصد و برای محصولات تیوب را 39 درصد اعلام کرد و گفت: با اجرای طرح توسعه ای که به‌ زودی در این مجموعه به بهره برداری می‌رسد، سهم بیشتری از نیاز کشور توسط این شرکت تامین خواهد شد.

این شرکت از ابتدای بهره‌برداری تاکنون با شناسائی بازارهای صادراتی، بخشی از محصولات خود را به صادرات اختصاص داده است به نحوی که در حال حاضر علاوه بر بازار داخل کشور، محصولات شرکت به سایر کشورها از جمله پاکستان، افغانستان، عراق، یمن، نیجریه، ترکیه و ترکمنستان صادر می گردد.

در راستای ضرورت پاسخگویی به انتظارات و نیازهای جدید بازار به عنوان یکی از دغدغه­ های مهم این واحد تولیدی، تحقیق و مطالعه در زمینه تغییرات تکنولوژی و محصولات بر اساس تغییرات پیوسته در تولید وسایل نقلیه جدید و نیاز بازار، با جدیت انجام می­شود تا با تولید متنوع محصول، جذب فرصت­های جدید و حفظ سهم بازار خود در مقابل سایر رقبا شرکت های رقیب خارجی و داخلی فراهم گردد.

ایران یاسا با اتکا به کـیفیت بالای محصولات تولیدی خود، دوره ضـمانت 3 و 2 سـاله را به ترتیب جهت محصولات تایر و تیوب برای مصرف کنندگان به ارمغان آورده است، که خدمات ارائه شده در دوره ضـمانت از طریق سـیستم خـدمات پس از فـروش ایران یاسـا در سراسر کشور قابل دسترس می باشد.


به سبب معارفه ابزار می توانید به مشاوره تیوب فروشی رجوع کنید


خرید اینترنتی جا قفلی جوشی بزرگ ایران لولا در فروشگاه پخش نیکو

خرید جاقفلی جوش دار بزرگ ایران لولا در فروشگاه گودفورپی

جا قفلی جوشی برای اتصال به درب های آهنی استفاده می شود که می تواند امنیت بیشتری را فراهم سازد
پس از نصب جاقفلی از طریق جوشکاری، میتوان راحت و آسان درب یا کرکره را با قفلی مناسب،ایمن کرد. علت کوتاه و بلندی آن این است که قسمت بلند به روی چارچوب درب و قسمت کوتاه به روی خود درب جوش داده می‌شوند تا هنگام بستن درب،سوراخ‌های جای قفل روبروی هم قرار بگیرند و مشکلی برای رد کردن و زدن قفل به جاقفلی برای شما به وجود
نیاید.




به سبب آشنایی ابزار می توانید به آشنایی با جاقفلی دنبال کنید



اشنایی با شرکت ایران لولا:
برند ایران لولا با رعایت استانداردها و عرضه محصولات با کیفیت (بر خلاف محصولات متفرقه) و متنوع به سمتی حرکت میکند که محصولاتشان در کل کشور بی نظیر باقی بماند.ایران لولا با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تولید لولاجات و یراق‌آلات با به روزترین ادوات صنعتی در خدمت صنعت ایران می‌باشد.
این مجموعه در حال حاضر افتخار خدمت رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مشتری در سطح تهران و شهرستان را دارد و در طول این سالها همواره هدفش رضایت مشتری بوده و می ‌باشد.


به سبب توضیح ابزار می توانید به مشاوره خرید جاقفلی وارد شوید

علائم فعال شدن چاكرا اول و آموزش 0 تا 100 تله پاتی به سادگی

علائم باز شدن چاكرای اول یا چاکرای ریشه یا چاکرای قاعده ای می تواند در مشکلات فیزیکی یا روانی تاثیر گذارد. اگر احساس بی انرژی بودن می کنید یا زود خسته می شوید یا احساس ضعف در ماهیچه ها یا استخوان ها می کنید به دلیل فعالیت کم چاکرای ریشه یا اول می باشد . از طرف دیگر اگر شور زندگی کم هست یا در مورد مسائل مالی مشکل دارید یا اعتماد به نفس کافی ندارید می تواند به دلیل فعالیت کم چاکرای ریشه یا مولادها باشد. این مقاله را تا انتها بخوانید و تست چاکرا ها که شامل 144 سوال در مورد چاکراها هست را بزنید و با وضعیت چاکرای اول و بقیه چاکراها آشنا شوید.

علائم باز شدن چاكرا اول در اين مقاله بررسی می شود. چاكرا اول، چاکرا ریشه یا چاکرا مولادها، در پایه ستون فقرات قرار دارد. این چاكرا اولین از هفت چاکرا، مرکز اصلی تجربه جسمی و عاطفی است و احساس امنیت و ایمنی را در طول سفر زمینی شما فراهم می کند. چاكرا اول پایه ای است که چاکراهای دیگر بر اساس آن ساخته شده اند. با باز کردن چاكرا اول فضایی برای باز کردن و تعادل بخشیدن به چاکراهای بالا ایجاد می کنید. برای آگاهای از شرايط چاكراها خود، تست چاكرا را انجام دهيد و تفسير رايگان آن را بخوانيد.

چاكرا اول، چاكرا ريشه

در سطح جسمی، چاكرا اول وظیفه عملکرد قسمت تحتانی بدن مانند مثانه، کلیه ها و کمر را بر عهده دارد. در سطح عاطفی، چاكرا اول با اعتماد به نفس و غرایز بقا خود را نشان می دهد.
وقتی این چاکرا متعادل باشد، احساس می کنید روی زمین ایمن هستید و در صلح با جهان، بدون نگرانی هستید.
با این حال، هنگامی که چاكرا اول تعادل نداشته باشد یا مسدود شود، ممکن است بی قراری، خستگی و حتی بیماری های جسمی مانند یبوست و کمردرد را تجربه کنید.
علائم باز شدن چاكرای اول


عدم تعادل چاکرا اول، می تواند خود را در سطح جسمی و عاطفی نشان دهد. بیشتر افراد این علائم را حتی بدون اینکه از آنها آگاهی داشته باشند، تجربه می کنند.

کلید بهبود چاکراها این است که یاد بگیرید به ذهن و بدن خود گوش دهید و بپذیرید که بیماری های جسمی یا روحی پیام هایی از بدن شما هستند که سعی می کنند چیزی را به شما بگویند.

نباید فقط به راحتی از آنها چشم پوشی کرد و آنها را با توجه به شرایط تجویز کرد. به علائم گوش دهید تا بتوانید در جهت بهبودی کار کنید.

جهت یادگیری بیشتر می توانید به فیلم وارد شوید

3- علائم باز شدن چاكرا اول: شما احساس اتصال می کنید

چاكرا اول در روابط سالم و ارتباط معتبر وجود دارد.

ما می دانیم که حق داریم در کنار خانواده خود باشیم و عشق و حمایت را تجربه کنیم. ما می دانیم که چیزی در درون ما وجود دارد که ما را با تمام شکل های زندگی مرتبط می کند.

ما در قبایل و جوامع جمع می شویم تا یکدیگر را پرورش دهیم و احساس رضایت داشته باشیم.

همچنین، ما نیاکان خود را گرامی می داریم و به دنبال خرد آنها هستیم. اگر زمین گیر باشید، می توانید به راحتی روابط را برقرار و حفظ کنید.
4- شما با بدن خود ارتباط برقرار می كنيد

برای درک علائم باز شدن چاكرا اول باید بدانید که وقتی می توانیم با زمين در ارتباط باشيم، از احساساتی که استخوان ها، عضلات و اعضای بدن با ما صحبت می کنند آگاه هستیم.

حتی اگر احساس ناراحتی یا درد داشته باشیم، می توانیم بدن خود را شاهد باشیم. بنابراین، ما از واقعیت بی حس و حساس نیستیم.

اگر با زمين در ارتباط باشيد، تمایل دارید که با کنجکاوی و دلسوزی به بدن خود گوش دهید.
5- شما با طبیعت هماهنگ می شويد

وقتی می خواهیم پيوند با مادر طبیعت را تجربه کنیم، رها می شویم. اضطراب (یا انرژی باد) ما را جذب می کند و خشم (یا انرژی آتش) ما را سرد می کند.
6- شما در این سطح از وجود احساس امنیت می کنید

برای درک علائم باز شدن چاكرا اول باید بدانید که زمین گیر بودن به این معنی است که در این واقعیت احساس می کنیم در خانه و امنیت هستیم. ما احساس تعلق داریم و ادعا می کنیم که حق داریم اینجا باشیم.

ما از موهبت زنده بودن قدردانی می کنیم و بالاترین توانایی های انسانی خود را می پذیریم. وقتی زمین گیر می شویم، بیش از حد تصمیم به دستیابی به تجارب خارج از بدن یا دانستن آنچه در طرف مقابل است، نداریم.

جهت شناخت بیشتر می توانید به چاکرا رجوع کنید

نشانه های باز شدن چاكرا شماره یک و آموزش کامل تله پاتی به سادگی

آموزش تله پاتی یکی از علاقه های همه افراد هست. تله پاتی کلمه ای است که شاید بارها به گوشتان خورده باشد و شنیده باشید ولی تا چه حد از آن می دانید؟

آیا می دانید از نظر علم چگونه دو هم اندیشی تعریف می شود؟

تله پاتی معمولا از طریق چاکرای آجنا صورت می گیرد برای همین می توانید با زدن تست چاکرا از باز بودن چاکرای آجنا خود اطمینان حاصل کنید. هم چنین می توانید برای سریعتر یادگیری تله پاتی دوره تله پاتی را تهیه کنید.
در بحث تله پاتی و آموزش آن باید دانست تله پاتی یا دو هم اندیشی یا دورآگاهی یا تله پاتی ادارک فراحسی فعالیت روحی فردی دیگر است. دو هم اندیشی، به زبان ساده قدرت و استعداد مخابره پیام یا تصویری از ذهن به ذهن فرد دیگر، بدون استفاده از وسایل حسی مانند سخن گفتن و مشاهده علائم یا حرکات است. در ادامه با انواع تله پاتی آشنا میشویم.

تاریخچه علمی تله پاتی

تله پاتی در ویکی پدیا (telepathy) به صورت زیر تعریف می شود :
دورآگاهی یا تله‌پاتی ، انتقال ادعایی اطلاعات بدون استفاده از کانال‌های حسی یا فعل و انفعال فیزیکی از یک شخص به شخصی دیگر است.

سابقه و تاریخچه علمی تله پاتی به حدود دویست سال پیش می رسد و دانشمندان زیادی روی این موضوع کار کرده اند.از جمله ساندرس که روی وجود قدرت دور آگاهی بین مورچه ها کار کرد و گروهی از دانشمندان روسی روی خرگوشها کار کردند باگستر که روی گیاهان کار کرد و ثابت نمود گیاهان نیز ارتباط تله پاتیک دارند و احوالات این ها روی گیاهان اثر میگذارد پوفف ها در روسیه روی تله پاتی کار کردند .باسیلوف که پنج متر، پنج متر آزمایش کرد تا هفت هزار متر آزمایش کرد و اثبات نود. پرفسور راین که چهل سال روی دو هم اندیشی و دیگر مقولات کار کرد و کلمه ESP ابداع اوست.
ارتباط تله پاتی در افراد

ارتباط تله پاتی در افراد و در بین بعضی ها اتوماتیک برقرار می شود:

مادر و فرزند و حتی جنین در رحم مادر
دو قلوهای همسان
خواهران و برادانی که رابطه عاطفی قوی با هم دارند.
زن و شوهر هایی که رابطه عاطفی قوی با هم دارند.
دوستان قدیمی و صمیم





به سبب معرفی بیشتر می توانید به ویدئو دنبال کنید

تله پاتی عشق یک طرفه

در این نوع ارتباط ذهنی و عشقی یک فرد انرژی زیادی را به طرف مقابل می فرست. و گاهی باعث می شود او را در خواب ببیند و یا اینکه دائم به او فکر کند. این نوع تله پاتی زیاد است و معمولاً در اثر فکر کردن زیاد یا تصویر سازی زیاد یا حتی تصور روابط عشقی در ذهن ایجاد می شود. نمونه آن را می تواند در طول تاریخ ارتباط ذهنی زلیخا با حضرت یوسف را ذکر کرد.
تله پاتی عشق دو طرفه

در بسیاری از مواقع در بین افراد عاشق این ارتباط تله پاتی خود به خود اتفاق می افتد. گاهی افراد در اثر دوست داشتن زیاد میتوانند این ارتباط عشقی را با دور اگاهی ایجاد کنند. سلطان محمود با ایاز تله پاتی عشق دو طرفه ارتباط تله پاتی را برقرار کرده بود. در شعر ها و داستان ها لیلی و مجنون هم این نوع دور اگاهی دیده شده است.
فرکانس تله پاتی

در روش تله پاتی به زبان ساده ما با فرکانس سر کار داریم. به همین دلیل اگر در فرکانس تله پاتی فرد قرار بگیرید شما هم می توانید با او ارتباط ذهنی یا دور آگاهی برقرار کنید. در هم فرکانس بودن باعث می شود که هر زمانیکه به دلیلی شما به او فکر می کنید او هم خود بخود به شما فکر کند و این گونه این ارتباط ذهنی برقرار می شود.
تله پاتی از راه دور:

روش تله پاتی از راه دور معمولاً تله پاتی با ارتباط از راه دور گره خود است. اگر ما بخواهیم این نوع ارتباط را از راه نزدیک انجام دهید میتوان به اسم چهره خوانی یا خواند از طریق زبان بدن دانست. تله پاتی در کلمه ارتباط از راه دور است. پس ماهیت دور آگاهی این است که شما بتوانید با کسی که با شما ممکن است کیلومتر ها فاصله داشته باشد ارتباط ذهنی برقرار کنید و بتوانید احساس یا حتی افکار خود را به القا کنید یا احساس او را دریافت کنید.

کانال تله پاتی

برای اینکه بتوانیم افراد و اندیشه خود را به کس دیگری انتقال دهیم باید در کانال ارتعاش و فرکانس او قرار بگیریم. پس تله پاتی مثل رادیو قرار گرفتن در افکار و کانال ارتباطی طرف مقابل هست. اگر دیدید که نمی توانید با کسی ارتباط ذهنی برقرار کنید بهتر است با کانال تله پاتی به افکارتان و احساس تان درمورد او بهتر فکر کنید تا بتوانید فرکانس فکرتان را در مورد او بهتر کنید.
بهترین روش یادگیری تله پاتی

برای یادگیری تله پاتی شما میتوانید از محصولات آماده شده و کلاس ها ی دکتر آرام برای این منظور استفاده کنید. دکتر آرام چون زمان زیادی در مباحث متافیزیک کار کرده اند دوره های ایشان میتواند به شما کمک کند. خیلی از افراد با تمرین های همین مقاله به نتایج خوبی رسیده اند. البته شما خودتان هم به تنهایی می توانید کار کنید ولی زمان زیادی را باید بگذارید تا بتوانید به نتیجه دلخواه برسید. پس برای اینکه در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید بهتر است از دوره تله پاتی و تقویت حس ششم دکتر آرام استفاده کنید.
تله پاتی صوتی

در تله پاتی صوتی برای برقراری ارتباط ما می توانیم از روش و تکنیکهای مختلف استفاده کنیم. این ارتباط تله پاتیک میتوانید از طریق تصویری سازی باشد یا اینکه یک صدا و صوتی باشد که به آن ارتباط ذهنی صوتی یا دور اگاهی صوتی را می گویند. شما می توانید از طریق گفتگوی ذهنی با فرد مقابلتان در ارتباط باشید.
قانون تله پاتی

در دور آگاهی مثل هر روش دیگر از قوانین خاصی تبعیت می کند. از قانون های تله پاتی می توان به تمرکز و احساس و تصویر سازی دقیق نام برد. هر چقدر ذهن شما روشن تر و شفاف تر باشد بهتر می تواند احساس و افکارتان را به طرف مقابلتان انتقال دهید.

جهت آشنایی بیشتر می توانید به https://aramgroup.ir/telepathy-training دنبال کنید

آیا می توان از سایت اینترنتی خرید ابزار آلات انجام داد؟

مزیت های؟ خرید ابزار آلات

دراین روزگار مردم بنا بر مشغله هایی که در زندگی های روزمره خود دارند پیگیر هستند تا وظایف شخصی را آنلاین انجام دهند. خرید های که در صورتی که از فروشگاه مطمئن باشد باعث میشود در انرژی و خرج جابه جایی افراد صرفه جویی کند. ازجمله مواردی که ممکن است همچنان سفارش آن برای مردم عجیب باشد خرید ابزار آلات به شکل کاملاً آنلاین می باشد. تهیه ابزار آلات یکی از خریدهایی است صورت اینترنتی هم می توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبزرگترین سایتهای اینترنتی ابزار آلات سر بزنید میتوانید به مطلب مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی گودفورپی، فروشگاه آنلاین پخش عمده ابزار یراق و تجهیزات و لوازم ساختمانی و صنعتی

شرکت پخش نیکو با بیش از دوازده سال تجربه پخش عمده ابزار و لوازم صنعتی و ساختمانی، گودفورپی را که یک فروشگاه ابزار فروشی آنلاین است با هدف تسهیل و بهبود خرید عمده ابزار یراق ، پخش عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان و فروش تجهیزات ساختمانی برای مشتریان خود که اغلب فروشگاه ابزار فروشی هستند و در سطح کشور گسترده شده اند ، راه اندازی نمود.


فروشگاه های ابزار فروشی که برای کسب و کار خود نیاز به خرید عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان دارند به راحتی میتوانند با مشاهده عکس و مشخصات کالا در گودفورپی خرید بهتری را تجربه کنند.

گودفورپی می تواند تامین کننده بخش زیادی از اقلام یک فروشگاه ابزار یراق ، یک کارخانه تولیدی یا کارگاه ساختمانی باشد. در راه اندازی یک ابزار فروشی، گودفورپی می تواند با یک فاکتور کلیه نیاز های فروشگاه ابزار یراق را از موجودی انبار خود تحویل نماید. همکارانی که قصد افتتاح فروشگاه ابزار یراق را دارند برای راه اندازی فروشگاه ابزار یراق قدرتمند و متفاوت می توانند در تمام مراحل از کارشناسان گود فورپی برای مشاوره راه اندازی ابزار فروشی خود استفاده نمایند.

گروه کالاهای گودفورپی عبارتند از:


۱- ابزار آلات ساختمانی و صنعتی : کلیه ابزار آلات قابل تهیه در یک ابزار فروشی مجهز را می توان از گودفورپی تهیه نمود.


۲- تاسیسات : شامل انواع پمپ آب خانگی و کشاورزی و صنعتی سبک و متوسط تک فاز و سه فاز و متعلقات و بسیاری از لوازم تاسیسات مصرفی و عمومی

۳- شیر آلات : خانگی و لوازم بهداشتی شیرآلات اهرمی و اقلام مصرفی خانگی مثل شیلنگ حصیری پکیج و پیسوار ، شیلنگ ماشین لباسشویی و انواع تاسیسات مصرفی آپارتمانی و خانگی

۴- انواع یراق آلات : از یراق آلات عمومی کابینت و چوب تا یراق آلات در و پنجره آلومینیومی و آهنی و انواع قفل مثل قفل آویز و قفل کتابی و مغزی قفل توکار در لیست یراق آلات گودفورپی وجود دارد.

۵- کالای برق : لوازم الکتریکی خانگی از جمله مواردی هستند که در سبد گودفورپی در حال گسترش تنوع می باشند.

از بین کالاهای این مجموعه می توان به لاستیک عقب پالس،آپاچی و بنلی اشاره کرد که برای تهیه آن می توانید به سایت گودفورپی مراجعه کنید.

آیا می توان از فروشگاه اینترنتی خرید ابزار آلات صنعتی و ساختمانی انجام داد؟

آیا می توان از فروشگاه اینترنتی خرید ابزار آلات صنعتی و ساختمانی انجام داد؟

این روزها افراد مختلف به خاطر کار زیاد که در زندگی های روزمره خود دارند علاقه دارند تا کارهای خود را اینترنتی انجام دهند. کارهای که در حالی که از فروشگاه معتبر باشد باعث میشود در وقت و هزینه نقلیه افراد صرفه جویی کند. ازجمله مواردی که امکان دارد هنوز تهیه آن برای مردم ناشناخته باشد خرید ابزار آلات صنعتی و ساختمانی به شکل کاملاً آنلاین است. سفارش ابزار آلات صنعتی و ساختمانی یکی از مواردی است شکل اینترنتی هم می توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبا کیفیت ترین فروشگاه هایخرید ابزار آلات صنعتی سر بزنید میتوانید به سایت گودفورپی مراجعه کنید.

آچار لوله زنجیری

آچار لوله زنجیری عملکردی کاملا مشابه آچارهای لوله گیر و یا شلاقی دارد و برای باز و بسته کردن کردن لوله هایی با قطر زیاد که آچار لوله گیر و آچار سوئدی قدرت انجام کار را ندارند از این ابزار استفاده می گردد.

آچار تسمه ای

از آچار تسمه ای نیز همانند آچارهای بالا به منظور باز و بسته کردن لوله استفاده می شود. تفاوت این آچار در این است که برای مثال، آچار شلاقی در لوله های مسی نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد (به علت ایجاد خرابی در لوله ها)؛ اما از آچار تسمه ای می توان برای این منظور، بهره جست.

لوله برها

لوله بر، ابزاری برای برش لوله در محل دلخواه است که پس از تثبیت لوله با گیره، به صورت دورانی بارها با عبورش از روی لوله آن را می برد. لازم به ذکر است که این ابزار نسبت به اره، از کارآمدی بسیار بیشتری برخوردار است و برش نهایی، بسیار تمیز تر و با ظرافت بیش تری نسبت به یک برش ساده انجام می شود. در حین انجام عملیات برش لازم است که هر چند دور یک مرتبه جهت چرخش لوله بر را نیم دور معکوس کرد. همچنین توجه شود که دامنه برش لوله برها با محدودیت هایی همراه است.

لوله بر چدن

از این ابزار مخصوص برای برش لوله های چدنی استفاده می شود و طریقه کار آن تقریبا شبیه لوله برهای گالوانیزه است. برای برش لوله های چدنی ابتدا زنجیری با طول متغیر به دور لوله اندازه شده و محکم می شود، سپس حرکت دورانی ناشی از چرخش چرخ های تیغه ای که در میان زنجیر قرار دارد باعث برش لوله می شود.

کمان اره آهن بر

کمان اره آهن بر، یکی از ابزار لوله کشی ساختمان است که برای بریدن لوله از آن استفاده می شود و دارای یک کمان و یک تیغ است. توجه شود که سفت و شل بودن تیغه اره در میزان عمر آن موثر است.

حدیده

این وسیله که برای دنده کردن سر لوله به کار می رود از مهمترین وسایل لوله کشی به شمار می آید. از این ابزار برای ایجاد رزوه های روی لوله و همانند لوله بر پس از تثبیت کردن لوله استفاده می شود. دو نوع دستی و برقی حدیده توسط لوله کش ها مورد استفاده قرار می گیرد. حدیده های برقی و دستی از نظر پارچه (دنده) به صورت تک پارچه، دو پارچه و چهار پارچه موجود می باشند که به طور معمول برای راحتی کار و دنده کردن لوله هایی با قطر زیاد، از برقی یا چهار پارچه استفاده می شود.

روغندان

در هنگام انجام حدیده کاری، بریدن لوله و یا در هنگام بازکردن پیچ و مهره های سفت شده، به منظور روان کاری سطوح و کم کردن اصطکاک و بیشتر کردن عمر ابزار استفاده شده، باید از روغن استفاده شود.

قلم کنف کوبی و سرب کوبی

از قلم کنف کوبی و سرب کوبی به منظور جاگذاری و کوبیدن کنف بافته شده و همچنین سرب ریخته شده از انواع قلم در اشکال زیر استفاده می شود.

بوته سرب

چون سرب به صورت شمش و جامد می باشد، ظرف مخصوصی جهت ذوب کردن سرب لازم است که به طور معمول از فولاد ساخته شده و به دسته ای مجهز است.

کوره ذوب سرب

ذوب سرب نیاز به کوره ای دارد تا گرمای لازم برای ذوب سرب را تولید کند. به جهت تمیزی بیشتر و سوخت بهتر، این کوره ها معمولا گازی ساخته می شوند.

ملاقه سرب ریزی

برای ریختن سرب مذاب در هر اتصال از پیمانه ای دسته دار و شیار دار (قیفی شکل) به نام ملاقه سرب ریزی استفاده می شود (چون مقدار مصرف کمتر از سرب ذوب شده است) که ظرفیت آن معمولا بیشتر از مصرف سرب برای یک سر اتصال است.

کمربند سرب ریزی (بسته های طوقه ای)

بسته های طرقه ای در سرب ریزی مایل و افقی به کار می روند و به منظور جلوگیری از بیرون ریزی مواد مذاب از طوقه لوله چدنی در حالت غیر قائم از آن استفاده می شود. لازم به ذکر است که بسته های طوقه ای از جنس نخ نسوز، لاستیک و فلزی هستند.



برای شناخت می توانید به اینجا مراجعه کنید

بودجه مورد نیاز بابت استارت فروشگاه ابزار آلات

راه اندازی ابزار فروشی به عنوان یکی از کسب و کارها و مشاغل آزاد پردرآمد و پرطرفدار، مانند هر کسب و کار دیگری چالش‌ها و سختی‌های خاص خود را دارد.

مهم‌ترین نکته بعد از راه‌اندازی هر کسب و کاری حفظ دوام و ماندگاری آن است. اصلی‌ترین عامل شکست که بقای یک کسب و کار را به خطر می‌اندازد، در این مقاله قصد داریم درباره پول و سرمایه‌های لازم برای راه اندازی ابزار فروشی صحبت کنیم. اگر شغل ابزار و یراق را برای خود انتخاب کرده‌اید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

خلاصه مطلب)

راه اندازی مغازه ابزار فروشی به چقدر پول و سرمایه نیاز دارد؟

برای راه اندازی مغازه ابزار فروشی مانند هر کسب و کار دیگری باید یک برنامه جامع، کامل و دقیق برای خود داشته باشید. در این برنامه باید برآوردهای اولیه خود را از هزینه‌هایی که برای بازاریابی و فروش محصولات صرف خواهید کرد، به همراه هزینه‌های جانبی در نظر بگیرید. شما باید بدانید که نه فقط شغل ابزار فروشی بلکه هر شغلی علاوه بر هزینه‌های اصلی که صرف خرید ابزارهای لازم فروشگاه می‌شود، هزینه‌های جانبی مانند هزینه رهن و اجاره هم دارد.

بعد از برآورد هزینه‌های احتمالی درباره اینکه در منطقه راه اندازی فروشگاه ابزارآلات مردم بیشتر به چه نوع ابزارآلاتی نیاز دارند، تحقیق کنید.‌ در مرحله آخر نیز باید به صورت احتمالی پیش‌بینی کنید که از فروش ابزارآلات موجود در فروشگاه خود به چه مقدار سودی دست پیدا خواهید کرد. با جمع هزینه‌های احتمالی و هزینه‌های جانبی می‌توان سرمایه اولیه لازم را به صورت تقریبی تخمین زد. حالا باید به فکر فراهم کردن سرمایه اولیه برای راه اندازی فروشگاه ابزار خود باشید. برای تامین سرمایه اولیه مورد نیاز برای راه اندازی ابزار فروشی که به احتمال زیاد یک رقم میلیونی است، راه‌های مختلفی وجود دارد که عبارت‌اند از: استفاده از پس‌انداز مالی، گرفتن وام‌های تجاری و قرض گرفتن پول از اقوام، دوستان و آشنایان.
در صورت عدم موفقیت در فراهم کردن سرمایه اولیه راه اندازی ابزار فروشی از چه راهکاری می‌توان استفاده کرد؟

یک شریک خوب می‌تواند به شما کمک کند که علاوه بر جبران کمبود هزینه راه اندازی ابزار فروشی، وظایف کاری و سایر مسئولیت‌ها را نیز با او تقسیم کنید. کسانی دارای یک شراکت باکیفیت و موفقیت‌آمیز هستند که درباره تمام موضوعات مربوط به کسب و کار خود از جمله وظایف کاری، هزینه‌های راه اندازی، مسئولیت‌های شغلی به توافق کامل برسند و هر یک از شرکا به طرف مقابل اعتماد داشته باشد.

در واقع می‌توان گفت در هر شراکتی از جمله راه اندازی مغازه ابزار و یراق فروشی” اعتماد متقابل” مهم‌ترین و اصلی‌ترین مسئله محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید روابط شما با شریکتان بر اعتماد متقابل مبتنی باشد، باید شریک خود را از تمام مسائل مربوط به راه اندازی ابزار فروشی به ویژه تنظیم کردن و نوشتن قرارداد، چگونگی تقسیم کردن سود حاصل از فروش محصولات، نحوه محاسبه میزان سود و زیان آگاه کنید و گزارش‌های لازم را به او ارائه دهید. در طول شراکت هیچ یک از طرفین نباید چیزی را که مربوط به کار است، مخفی کند. بعد از رسیدن به توافق در همه مسائل امکان تنظیم قرارداد شراکت وجود دارد.

میزان بودجه مورد نیاز برای شروع راه اندازی کسب و کار فروش ابزار و یراق

جهت معرفی ابزار می توانید به ویدئوی آموزشی مراجعه کنید


به منظور راه اندازی کسب و کار ، چگونه سرمایه خود را تقسیم بندی کنیم؟

بخشی از هزینه راه اندازی ابزار فروشی به خرید مغازه یا اجاره آن صرف می‌شود. قیمت مغازه یا هزینه اجاره آن به ‌منطقه‌ای که برای راه اندازی فروشگاه ابزار فروشی انتخاب کرده‌اید، بستگی دارد. پس از انتخاب منطقه یا محله مورد نظر، باید هزینه‌های خرید اجناس و ابزارهای داخل فروشگاه را تقسیم‌بندی کنید. با توجه به مساحت فروشگاه هزینه قفسه‌هایی را که برای قرار دادن مرتب اجناس نیاز است، محاسبه کنید.

با توجه به تحریم‌های شدید و ظالمانه اقتصادی بر علیه ایران و نوسانات شدید بازار ارز هیچ یک از شرکت‌های تولید و پخش ابزارآلات به خرید اقساطی این محصولات تمایلی ندارند و همه هزینه‌ها را به صورت نقدی از شما دریافت می‌کنند. البته شاید بتوانید شرکتی را که برای فروش محصولات خود چک قبول می‌کند، پیدا کنید. با پیدا کردن فروشنده‌هایی که چک قبول می‌کنند، نصف سرمایه برایتان باقی می‌ماند.

شما به عنوان فرد علاقه‌مند که به شغل ابزار فروشی قصد دارد یک فروشگاه ابزار و یراق راه‌اندازی کند، برای مدیریت سرمایه خود بهتر است که درباره برند ابزارهای مورد نیاز فروشگاه تحقیقات لازم را انجام دهید و لیستی از ابزارهای پرمصرف تهیه کنید. لازم نیست از هر ابزار یا از هر برند تعداد زیادی خریداری کنید.

برای افزایش تنوع محصولات موجود در فروشگاه خود از هر ابزار و از هر برند تعداد کمی بخرید. خریدهای خود را به صورت ماهانه انجام دهید که از میزان سود و زیان ماهانه آگاه شوید. به مرور زمان ابزارهای پرفروش فروشگاهتان را خواهید شناخت‌ و در سفارش‌های بعدی از آن ابزار تعداد بیشتری می‌خرید. برای جذب مشتری و افزایش فروش اجناس کم سود را با قیمتی ارزان‌تر از فروشگاه‌های دیگر در اختیار مشتریان قرار دهید. از توجه به ساخت تابلو، طراحی دکوراسیون داخلی و ویترین فروشگاه نیز نباید غافل شوید.

سرمایه های لازم برای راه اندازی فروشگاه ابزار و یراق
نتیجه گیری

پیشنهاد ما این است قبل از هر گونه اقدامی برای راه اندازی ابزار فروشی به یکی سایت‌های معتبر فعال در این زمینه مراجعه کنید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده لازم را برده باشید.

به سبب یادگیری ابزار می توانید به گودفورپی دنبال کنید

میزان پول لازم برای استارت فروشگاه ابزار و لوازم

اگر به فکر راه‌اندازی فروشگاه ابزار و یراق هستید؛ در وهله اول باید ترس را کنار بگذارید، اطلاعات خود را درباره این شغل افزایش دهید و با ریسک بیشتری وارد میدان شوید.

مهم‌ترین نکته بعد از راه‌اندازی هر کسب و کاری حفظ دوام و ماندگاری آن است. اصلی‌ترین عامل شکست که بقای یک کسب و کار را به خطر می‌اندازد، در این مقاله قصد داریم درباره پول و سرمایه‌های لازم برای راه اندازی ابزار فروشی صحبت کنیم. اگر شغل ابزار و یراق را برای خود انتخاب کرده‌اید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

خلاصه مطلب)

راه اندازی مغازه ابزار فروشی به چقدر پول و سرمایه نیاز دارد؟

برای راه اندازی مغازه ابزار فروشی مانند هر کسب و کار دیگری باید یک برنامه جامع، کامل و دقیق برای خود داشته باشید. در این برنامه باید برآوردهای اولیه خود را از هزینه‌هایی که برای بازاریابی و فروش محصولات صرف خواهید کرد، به همراه هزینه‌های جانبی در نظر بگیرید. شما باید بدانید که نه فقط شغل ابزار فروشی بلکه هر شغلی علاوه بر هزینه‌های اصلی که صرف خرید ابزارهای لازم فروشگاه می‌شود، هزینه‌های جانبی مانند هزینه رهن و اجاره هم دارد.

بعد از برآورد هزینه‌های احتمالی درباره اینکه در منطقه راه اندازی فروشگاه ابزارآلات مردم بیشتر به چه نوع ابزارآلاتی نیاز دارند، تحقیق کنید.‌ در مرحله آخر نیز باید به صورت احتمالی پیش‌بینی کنید که از فروش ابزارآلات موجود در فروشگاه خود به چه مقدار سودی دست پیدا خواهید کرد. با جمع هزینه‌های احتمالی و هزینه‌های جانبی می‌توان سرمایه اولیه لازم را به صورت تقریبی تخمین زد. حالا باید به فکر فراهم کردن سرمایه اولیه برای راه اندازی فروشگاه ابزار خود باشید. برای تامین سرمایه اولیه مورد نیاز برای راه اندازی ابزار فروشی که به احتمال زیاد یک رقم میلیونی است، راه‌های مختلفی وجود دارد که عبارت‌اند از: استفاده از پس‌انداز مالی، گرفتن وام‌های تجاری و قرض گرفتن پول از اقوام، دوستان و آشنایان.
در صورت عدم موفقیت در فراهم کردن سرمایه اولیه راه اندازی ابزار فروشی از چه راهکاری می‌توان استفاده کرد؟

یک شریک خوب می‌تواند به شما کمک کند که علاوه بر جبران کمبود هزینه راه اندازی ابزار فروشی، وظایف کاری و سایر مسئولیت‌ها را نیز با او تقسیم کنید. کسانی دارای یک شراکت باکیفیت و موفقیت‌آمیز هستند که درباره تمام موضوعات مربوط به کسب و کار خود از جمله وظایف کاری، هزینه‌های راه اندازی، مسئولیت‌های شغلی به توافق کامل برسند و هر یک از شرکا به طرف مقابل اعتماد داشته باشد.

در واقع می‌توان گفت در هر شراکتی از جمله راه اندازی مغازه ابزار و یراق فروشی” اعتماد متقابل” مهم‌ترین و اصلی‌ترین مسئله محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید روابط شما با شریکتان بر اعتماد متقابل مبتنی باشد، باید شریک خود را از تمام مسائل مربوط به راه اندازی ابزار فروشی به ویژه تنظیم کردن و نوشتن قرارداد، چگونگی تقسیم کردن سود حاصل از فروش محصولات، نحوه محاسبه میزان سود و زیان آگاه کنید و گزارش‌های لازم را به او ارائه دهید. در طول شراکت هیچ یک از طرفین نباید چیزی را که مربوط به کار است، مخفی کند. بعد از رسیدن به توافق در همه مسائل امکان تنظیم قرارداد شراکت وجود دارد.

میزان بودجه مورد نیاز برای شروع راه اندازی کسب و کار فروش ابزار و یراق

به سبب آشنایی ابزار می توانید به انبردست بروید


به منظور راه اندازی کسب و کار ، چگونه سرمایه خود را تقسیم بندی کنیم؟

بخشی از هزینه راه اندازی ابزار فروشی به خرید مغازه یا اجاره آن صرف می‌شود. قیمت مغازه یا هزینه اجاره آن به ‌منطقه‌ای که برای راه اندازی فروشگاه ابزار فروشی انتخاب کرده‌اید، بستگی دارد. پس از انتخاب منطقه یا محله مورد نظر، باید هزینه‌های خرید اجناس و ابزارهای داخل فروشگاه را تقسیم‌بندی کنید. با توجه به مساحت فروشگاه هزینه قفسه‌هایی را که برای قرار دادن مرتب اجناس نیاز است، محاسبه کنید.

با توجه به تحریم‌های شدید و ظالمانه اقتصادی بر علیه ایران و نوسانات شدید بازار ارز هیچ یک از شرکت‌های تولید و پخش ابزارآلات به خرید اقساطی این محصولات تمایلی ندارند و همه هزینه‌ها را به صورت نقدی از شما دریافت می‌کنند. البته شاید بتوانید شرکتی را که برای فروش محصولات خود چک قبول می‌کند، پیدا کنید. با پیدا کردن فروشنده‌هایی که چک قبول می‌کنند، نصف سرمایه برایتان باقی می‌ماند.

شما به عنوان فرد علاقه‌مند که به شغل ابزار فروشی قصد دارد یک فروشگاه ابزار و یراق راه‌اندازی کند، برای مدیریت سرمایه خود بهتر است که درباره برند ابزارهای مورد نیاز فروشگاه تحقیقات لازم را انجام دهید و لیستی از ابزارهای پرمصرف تهیه کنید. لازم نیست از هر ابزار یا از هر برند تعداد زیادی خریداری کنید.

برای افزایش تنوع محصولات موجود در فروشگاه خود از هر ابزار و از هر برند تعداد کمی بخرید. خریدهای خود را به صورت ماهانه انجام دهید که از میزان سود و زیان ماهانه آگاه شوید. به مرور زمان ابزارهای پرفروش فروشگاهتان را خواهید شناخت‌ و در سفارش‌های بعدی از آن ابزار تعداد بیشتری می‌خرید. برای جذب مشتری و افزایش فروش اجناس کم سود را با قیمتی ارزان‌تر از فروشگاه‌های دیگر در اختیار مشتریان قرار دهید. از توجه به ساخت تابلو، طراحی دکوراسیون داخلی و ویترین فروشگاه نیز نباید غافل شوید.

سرمایه های لازم برای راه اندازی فروشگاه ابزار و یراق
جمع‌بندی

در این مقاله راجع به سرمایه‌های مورد نیاز برای راه اندازی ابزار فروشی و نحوه تامین و مدیریت این سرمایه‌ها صحبت کردیم‌. سایت‌های معتبری نیز وجود دارند که در زمینه افتتاح و راه‌اندازی، سرمایه لازم برای ابزار فروشی، شغل ابزار و یراق، فروشگاه‌های ابزار یراق، فروشگاه‌های صنعت و ساختمان به کاربران خود مشاوره تخصصی و رایگان ارائه می‌دهند.

به سبب معرفی ابزار می توانید به اینجا وارد شوید

بررسی دزدگیر مکان ها سایلکس SG8 و SG8 Lite و دزدگیر پایرونیکس

دزدگیر سایلکس SG8 امکان هشدار دادن به وسیله موبایل و تلفن ثابت را دارد. این دزدگیر اماکن دارای پنج زون دارد و هرکدام از زون را میشود به 8 حالت متفاوت تعریف کرد. کاربر میتواند بر روی هر کدام از زون ها انواع detector و سنسور با کابل و وای فای را وصل کنید.

در این مدل دزدگیر سایلکس ، رله های کنترلی تا 4 رله متناسب افزایش یافته و همینطور، اپلیکیشن اندروید، ios و تنظیمات آن در مدل SG8 silex به روز شده است. برای همه ی مخاطبین دستگاه دزدگیر، 4 حافظه مدیر و قابلیت ارسال 14 گزارش متنوع و امکان ارسال sms فارسی موجود می باشد.silex sg8

دزدگیر سایلکس سیمکارتی SG8 برای اماکن مسکونی و تجاری بسیار مناسب می باشد. در ادامه مشخصات کامل دزدگیر سایلکس را بررسی می کنیم.
مشخصات فنی دزدگیر سایلکس Silex SG8

تماس با خط ثابت و سیم کارت
دارای 5 زون با سیم و سنسور بی سیم با قابلیت تعریف هر زون به 8 حالت
ثبت 99 رخداد آخر به همراه زمان و تاریخ وقوع
امکان تعریف تا 4 مدیر و 10 مخاطب آلارمی
دارای 1 رله خروجی با تنظیمات متنوع Option Relay
دارای 10 حافظه شماره تماس هنگام آلارم با قابلیت ارسال SMS فارسی و تماس
قابلیت تعریف و حذف مخاطبین آلارم توسط مدیران از طریق SMS و اپلیکیشن
قابلیت کنترل به وسیله نرم افزار اندروید و IOS و تغییر تقریبا تمام تنظیمات توسط نرم افزار اندروید
دارای ریموت HoppingCode با قابلیت تعیین سطح دسترسی کاربران
دارای امکان غیر فعال کردن موقت زون ، ریموت و سنسور بیسیم در سیستم
افزایش تعداد رله های کنترلی تا 4 رله متناسب با مدل دستگاه ( 1 رله 805S و 4 رله 805Q )
افزایش خروجی اسپیکر به 2 خروجی مستقل (SP1 , SP2)
قابلیت تنظیم زمان آلارم در محدوده های بین بی صدا تا 12 ساعت
دارای منوی تست بهینه برای تست راحت تر تمام عملکردهای سخت افزاری و نرم افزاری سیستم
دارای 4 حافظه Admin با قابلیت ارسال 14 گزارش مختلف (قطع اسپیکر، برق و باتری، قطع خط ثابت، مقدار اعتبار سیمکارت، وضعیت رله های خروجی، سوختن فیوز AUX و… )














مقایسه دزدگیر اماکن سایلکس SG8 و SG8 Lite

دزدگیر سایلکس SG8 در مقایسه با دزدگیر سایلکس سیمکارتی SG8 Lite دارای تفاوت های جزئی هستند، از جمله پشتیبانی از خط ثابت شهری آن ها که دزدگیر SG8 Lite این قابلیت را ندارد. در جدول زیر به صورت کامل قابلیت های این دو دزدگیر اماکن و تعداد حالات زون آن ها مقایسه شده است.

مقایسه دزدگیر SG8 و SG8 lite

دزدگیر سایلکس SG8 بهترین مدل از تولیدات دزدگیر های سایلکس هست؛ چون این دزدگیر اماکن هم از سیمکارت و هم از خط تلفن شهری پشتیبانی می کند. به خاطر محبوبیت زیاد این محصول، می توان آن را به عنوان بهترین دزدگیر سیمکارتی ارزان معرفی کرد. قابلیت اعلام هشدار خطر سرقت از راه دور هم به صورت آنلاین و هم آفلاین و هم به صورت تماس تلفنی در این دزدگیر اماکن وجود دارد. بنابراین به دلیل عملکرد عالی و هزینه اقتصادی آن، این دزدگیر اماکن بسیار پرطرفدار بوده و در مجموعه ابردوربین جزء پرفروش ترین ها می باشد.

یکی دیگر از قابلیت هایی که باعث شده دزدگیر SG8 نسبت به سایر دزدگیرهای اماکن متمایز باشد این است که 2 عدد ریموت کد هاپینگی که همراه با پنل دستگاه دزدگیر ارائه می شود، به هیچ شکلی امکان کپی کردن آن نیست و تنها راهی که برای ساخت ریموت جدید وجود دارد این است که ادمین با رمز خودش پای سیستم حضور داشته باشد. همچنین در صورتی که ریموت شما گم شود می توانید با حضور در پشت سیستم و استفاده از رمز شخصی تان، فقط آن ریموت گم شده را از حافظه دستگاه برای همیشه پاک کنید. این روش هیچ اختلالی در عملکرد سیستم دزدگیر اماکن ایجاد نمی کند.

نرم افزار موبایل دزدگیر سایلکس SG8

شما می توانید با دانلود نرم افزار موبایل دزدگیر سایلکس (در دو نسخه IOS و اندروید) به راحتی دزدگیر اماکن خود را از راه دور کنترل کنید و تنظیمات دلخواه خود را در آن اعمال کنید. پس از دانلود و نصب نرم افزار موبایل دزدگیر سایلکس باید اطلاعات دزدگیر اماکن خود را وارد کنید. اطلاعاتی از جمله شماره موبایل همراهتان، اسم دستگاه دزدگیر اماکن، رمز ادمین دستگاه، مدل دزدگیر اماکن و… را وارد کنید تا اپلیکیشن دزدگیر شروع به کار کند.
خرید دزدگیر اماکن سایلکس SG8

شما می توانید انواع مدل های دزدگیر سایلکس را در وبسایت ابردوربین مشاهده و مقایسه کنید و بدون مراجعه حضوری و پیدا کردن متخصص این حوزه، اطلاعات لازم را برای خرید دزدگیر اماکن کسب کنید.

ابردوربین با ارائه مشاوره رایگان در زمینه خرید دزدگیر اماکن ( منزل ، محل کار و.. ) به شما در انتخاب راحت و خرید دزدگیر اماکن کمک می کند. برای دریافت راهنمایی های بیشتر و همچنین درخواست نصب دزدگیر اماکن با ما تماس بگیرید.مدل های دزدگیر پارونیکس را هم میتوانید در سایت ابردوربین مشاهده نمایید و خرید کنید.

دزدگیر اماکن سایلکس SG8

دزدگیر سایلکس SG8 را میشود جهت منزل استفاده کنید. این دزدگیر یکی از دزدگیرهای اماکن تولید کشور خودمان می باشد که با امکانات زیادی که دارد، احتیاجات امنیتی کاربر را برطرف می کند.انواع دزدگیر اماکن سایلکس با تلفن کننده های مختلف، جوابگوی تامین امنیت کامل کاربر می باشند و همینطور با خرید دزدگیر silex SG8 می توانید هر 2 ارتباط تلفنی خط ثابت شهری و سیمکارتی را در کنار هم خریداری کنید.

12345
last