آشنایی با انواع کاندوم فضایی

سه شنبه 17 ارديبهشت 1398
17:38
kyuthyt

سر تا پای این کاندوم برای تحریک بیشتر نقاط حساس بدن ایجاد شده ، کاندومی که هر زن و شوهری باید حداقل یکبار آن را امتحان کنند !!
چگونه کاندوم های فضایی را خریداری کنیم ؟
در تهران منتوشاپ بعضی از داروخانه ها کاندوم فضایی را برای فروش گذاشته اند اما در شهرستان ها هنوز محصولات برای فروش عرضه نشده اند ، شما میتوانید به سایت منتو شاپ مراجعه کنید و از قیمت این محصول با خبر شوید و این محصول را سفارش دهید و درب منزل یا محل کارتون با بسته بندی محرمانه تحویل بگیرید.در انتهای مقاله میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر وارد کانال منتوشاپ در آپارات شده و ویدئویی از یک نوع کاندوم فضایی را مشاهده نمایید.
توجه بکنید که این کاندوم دکمه داره ، این کاندوم جزو کاندوم خاردار نیست
با دکمه های فوق برجسته ، نقطه ی جی و کلیتروس بانوان را تحریک کرده و سبب ایجاد رضایت جنسی در زن و شوهر می شود .این کاندوم یک ردیف خار های بسیار برجسته از جنس لاتکس نرم برای تقویت حسه جنسی در رابطه زناشویی .این کاندوم همزمان با برجستگی های بزرگ ، قطر آلت تناسلی مرد را به صورت آنی افزایش می دهد .
این کاندوم با دندانه های بسیار بزرگ و نقطه های برجسته در کنار دندانه ها ، تجربه ی اوج لذت جنسی را به شما و همسرتان هدیه می دهد.

برچسب ها: کاندوم طوقی ,
[ بازدید : 93 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیا دست کیست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]