عالی ترین زمان برای تور ارمنستان چه فصلی می باشد

دوشنبه 30 بهمن 1396
10:00
kyuthyt

تور لحظه آخری ارمنستان از جمله تور های می باشد که خواستاران بسیاری دارامی باشد.کشور ارمنستان نیز موفق شده است .

قوانین راهنمایی و رانندگی در ارمنستان برای خودروها و عابرین به دقت اجرا می‌شود. از راه رفتن در خیابان بپرهیزید و طبیعتا در پیاده‌رو راه بروید. در هنگام قرمز بودن چراغ، از خیابان عبور نکنید.

خوشبختانه تعداد بسیار اندکی از ارمنی‌ها در ایروان کمی فارسی بلدند و می‌توانند کمی در دادن اطلاعات به شما کمک کنند اما در بقیه نقاط این کشور هیچ راهی به جز تکلم به روسی یا ارمنی ندارید.

سعی کنید نقشه‌ی هر منطقه را قبل از ورود و یا در بدو ورود تهیه کنید.

بردن تعدادی کنسرو نیز پیشنهاد می‌شود تا در مواقعی که دسترسی به رستوران ندارید استفاده نمایید. نکات ایمنی لازم برای استفاده از کنسروها، بخصوص کنسرو ماهی برای جوشاندن به مدت حداقل بیست دقیقه را حتما اجرا کنید تا خدای نکرده مشکلی در سفر شما پیش نیاید.

در مورد بقایای آثار تاریخی مراقب باشید. معمولا دست زدن به این آثار ممنوع است.

از آوردن هرگونه داروهای کدئین دار بدون نسخه جدا خودداری کنید چون اینگونه داروها جزء مواد مخدر محسوب می شود و درصورت به همراه داشتن آن ضمن ارائه نسخه پزشک معالج، این مسأله حتماً می باید در اظهار نامه قید گردد.

ارمنستان عموما در هنگام ورود به کشور ارمنستان ، افراد ناشناس و بعضا ایرانی با عناوین مختلف از جمله مترجم ، راهنما و . . . به شما مراجعه نموده و پیشنهاد مساعدت به شما را دارند؛ توصیه می گردد به آنها اعتماد ننموده و حتی هدف از مسافرت خود را نیز به ایشان بازگو ننمائید.

اگر قصد سرمایه گذاری در کشور ارمنستان را دارید . توصیه میشود جهت جلوگیری از ضرر و زیان و از بین رفتن حقوق خود قبل ازهر گونه اقدامی با نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مشورت نموده و امور تجاری خود را از طریق مراجع رسمی پیگیری نمائید.

ارمنستان

با توجه به آگاهی نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان به قوانین و مقررات ارمنستان، در صورت بروز هرگونه مشکل تجاری با اتباع یا مقامات محلی می توانید از راهنمائی و مساعدت آن نمایندگی ها استفاده نمائید.

در صورت محکومیت به مجازات های پیش بینی شده برای قاچاق مواد مخدر، لازم است دو سوم محکومیت و درشرایط خاص یک دوم مدت مذکور در این کشور گذرانده شود. قوانین مربوط به مواد مخدر بسیار سخت گیرانه و شدید و متعاقب با محکومیت های طولانی است. جهت محکومین غیر مواد مخدر می توان تقاضای عفو کرد ولی برای محکومین مواد مخدر تقاضای عفو غیر ممکن می باشد.

قبل ازسفر به ارمنستان یک حساب ارزی در بانک ملت بازکنید تا درهنگام مسافرت به ایروان بتوانید پول خود را از شعبه بانک ملت دریافت کنید.

امیدواریم که تور لحظه آخری ارمنستان به شما خوش بگذرد


[ بازدید : 75 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیا دست کیست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]