خرید خانه در دبی.

سه شنبه 15 آذر 1401
13:59
kyuthyt

گرفتن قیمت به صورت آنلاین در باب فروش خانه در دبی چه برتری هایی دارد؟

قیمت خانه ویلایی در دبی به تومان

به طور کلی، برای دریافت اقامت، شما باید دست کم یک میلیون درهم امارات بپردازید تا بتوانید یک ویلا را در دبی خریداری کنید. این میزان چیزی نزدیک 7 میلیارد تومان میباشد. البته به علت نوسانات ارز ممکن است این مبلغ کمی کمتر یا بیشتر باشد. اما بر اساس ارزش درهم امارات در آبان ماه سال 1400، این مقدار برابر 7 میلیارد تومان میباشد.

هر درهم امارات در حال حاضر چیزی حدود 7 هزار و 500 تومان ارزش دارد.

تعیین این عدد به خریداران کمک می کند تا در هنگام خرید ملک مورد نظرشان قیمت را در نظر گرفته و سرمایه گذاری درستی داشته باشند.

بسیاری از ایرانیانی که بدنبال خرید ویلا در دبی هستند میخواهند بدانند که قیمت خانه ویلایی در دبی به تومان چقدر است. خوشبختانه از آنجائیکه که درهم امارات به دلار آمریکا چسبیده است، این نرخ از روز اول 3.65 بوده است ولی از آنجائیکه که تومان ایران دائماً در نوسان است شما باید قیمت هایی که به درهم می گیرید را با توجه به نرخ روز و لحظه ای درهم در بازار ایران محاسبه کنید.

قیمت خانه ویلایی در دبی طیف وسیعی از قمیت ها در رنج 800 هزار درهم تا چند صد میلیون دلار را شامل می شود. بهتر است اول بودجه ای را که برای خرید ویلا در دبی دارید را مشخص کنید و سپس با توجه به بودجه مورد نظرتان بدنبال خرید ویلا باشید.

شما براحتی میتوانید با کلیک برروی قسمت پروژه های دبی و انتخاب گزینه نوع ملک در قسمت جستجو از پروژه های جدید در دبی اطلاعات کاملی را بدست آورید. چنانچه منطقه خاص و یا ویلای خاصی هم مد نظر داشته باشید و یا ابهاماتی در زمینه خرید ویلا در دبی داشته باشید، میتوانید با مشاورین ما براحتی ارتباط برقرار کنید.

به سبب معارفه می توانید به kharidekhane وارد شوید


[ بازدید : 45 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیا دست کیست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]