نشانه های باز شدن چاكرا شماره یک و آموزش کامل تله پاتی به سادگی

شنبه 27 اسفند 1401
19:41
kyuthyt

آموزش تله پاتی یکی از علاقه های همه افراد هست. تله پاتی کلمه ای است که شاید بارها به گوشتان خورده باشد و شنیده باشید ولی تا چه حد از آن می دانید؟

آیا می دانید از نظر علم چگونه دو هم اندیشی تعریف می شود؟

تله پاتی معمولا از طریق چاکرای آجنا صورت می گیرد برای همین می توانید با زدن تست چاکرا از باز بودن چاکرای آجنا خود اطمینان حاصل کنید. هم چنین می توانید برای سریعتر یادگیری تله پاتی دوره تله پاتی را تهیه کنید.
در بحث تله پاتی و آموزش آن باید دانست تله پاتی یا دو هم اندیشی یا دورآگاهی یا تله پاتی ادارک فراحسی فعالیت روحی فردی دیگر است. دو هم اندیشی، به زبان ساده قدرت و استعداد مخابره پیام یا تصویری از ذهن به ذهن فرد دیگر، بدون استفاده از وسایل حسی مانند سخن گفتن و مشاهده علائم یا حرکات است. در ادامه با انواع تله پاتی آشنا میشویم.

تاریخچه علمی تله پاتی

تله پاتی در ویکی پدیا (telepathy) به صورت زیر تعریف می شود :
دورآگاهی یا تله‌پاتی ، انتقال ادعایی اطلاعات بدون استفاده از کانال‌های حسی یا فعل و انفعال فیزیکی از یک شخص به شخصی دیگر است.

سابقه و تاریخچه علمی تله پاتی به حدود دویست سال پیش می رسد و دانشمندان زیادی روی این موضوع کار کرده اند.از جمله ساندرس که روی وجود قدرت دور آگاهی بین مورچه ها کار کرد و گروهی از دانشمندان روسی روی خرگوشها کار کردند باگستر که روی گیاهان کار کرد و ثابت نمود گیاهان نیز ارتباط تله پاتیک دارند و احوالات این ها روی گیاهان اثر میگذارد پوفف ها در روسیه روی تله پاتی کار کردند .باسیلوف که پنج متر، پنج متر آزمایش کرد تا هفت هزار متر آزمایش کرد و اثبات نود. پرفسور راین که چهل سال روی دو هم اندیشی و دیگر مقولات کار کرد و کلمه ESP ابداع اوست.
ارتباط تله پاتی در افراد

ارتباط تله پاتی در افراد و در بین بعضی ها اتوماتیک برقرار می شود:

مادر و فرزند و حتی جنین در رحم مادر
دو قلوهای همسان
خواهران و برادانی که رابطه عاطفی قوی با هم دارند.
زن و شوهر هایی که رابطه عاطفی قوی با هم دارند.
دوستان قدیمی و صمیم





به سبب معرفی بیشتر می توانید به ویدئو دنبال کنید

تله پاتی عشق یک طرفه

در این نوع ارتباط ذهنی و عشقی یک فرد انرژی زیادی را به طرف مقابل می فرست. و گاهی باعث می شود او را در خواب ببیند و یا اینکه دائم به او فکر کند. این نوع تله پاتی زیاد است و معمولاً در اثر فکر کردن زیاد یا تصویر سازی زیاد یا حتی تصور روابط عشقی در ذهن ایجاد می شود. نمونه آن را می تواند در طول تاریخ ارتباط ذهنی زلیخا با حضرت یوسف را ذکر کرد.
تله پاتی عشق دو طرفه

در بسیاری از مواقع در بین افراد عاشق این ارتباط تله پاتی خود به خود اتفاق می افتد. گاهی افراد در اثر دوست داشتن زیاد میتوانند این ارتباط عشقی را با دور اگاهی ایجاد کنند. سلطان محمود با ایاز تله پاتی عشق دو طرفه ارتباط تله پاتی را برقرار کرده بود. در شعر ها و داستان ها لیلی و مجنون هم این نوع دور اگاهی دیده شده است.
فرکانس تله پاتی

در روش تله پاتی به زبان ساده ما با فرکانس سر کار داریم. به همین دلیل اگر در فرکانس تله پاتی فرد قرار بگیرید شما هم می توانید با او ارتباط ذهنی یا دور آگاهی برقرار کنید. در هم فرکانس بودن باعث می شود که هر زمانیکه به دلیلی شما به او فکر می کنید او هم خود بخود به شما فکر کند و این گونه این ارتباط ذهنی برقرار می شود.
تله پاتی از راه دور:

روش تله پاتی از راه دور معمولاً تله پاتی با ارتباط از راه دور گره خود است. اگر ما بخواهیم این نوع ارتباط را از راه نزدیک انجام دهید میتوان به اسم چهره خوانی یا خواند از طریق زبان بدن دانست. تله پاتی در کلمه ارتباط از راه دور است. پس ماهیت دور آگاهی این است که شما بتوانید با کسی که با شما ممکن است کیلومتر ها فاصله داشته باشد ارتباط ذهنی برقرار کنید و بتوانید احساس یا حتی افکار خود را به القا کنید یا احساس او را دریافت کنید.

کانال تله پاتی

برای اینکه بتوانیم افراد و اندیشه خود را به کس دیگری انتقال دهیم باید در کانال ارتعاش و فرکانس او قرار بگیریم. پس تله پاتی مثل رادیو قرار گرفتن در افکار و کانال ارتباطی طرف مقابل هست. اگر دیدید که نمی توانید با کسی ارتباط ذهنی برقرار کنید بهتر است با کانال تله پاتی به افکارتان و احساس تان درمورد او بهتر فکر کنید تا بتوانید فرکانس فکرتان را در مورد او بهتر کنید.
بهترین روش یادگیری تله پاتی

برای یادگیری تله پاتی شما میتوانید از محصولات آماده شده و کلاس ها ی دکتر آرام برای این منظور استفاده کنید. دکتر آرام چون زمان زیادی در مباحث متافیزیک کار کرده اند دوره های ایشان میتواند به شما کمک کند. خیلی از افراد با تمرین های همین مقاله به نتایج خوبی رسیده اند. البته شما خودتان هم به تنهایی می توانید کار کنید ولی زمان زیادی را باید بگذارید تا بتوانید به نتیجه دلخواه برسید. پس برای اینکه در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید بهتر است از دوره تله پاتی و تقویت حس ششم دکتر آرام استفاده کنید.
تله پاتی صوتی

در تله پاتی صوتی برای برقراری ارتباط ما می توانیم از روش و تکنیکهای مختلف استفاده کنیم. این ارتباط تله پاتیک میتوانید از طریق تصویری سازی باشد یا اینکه یک صدا و صوتی باشد که به آن ارتباط ذهنی صوتی یا دور اگاهی صوتی را می گویند. شما می توانید از طریق گفتگوی ذهنی با فرد مقابلتان در ارتباط باشید.
قانون تله پاتی

در دور آگاهی مثل هر روش دیگر از قوانین خاصی تبعیت می کند. از قانون های تله پاتی می توان به تمرکز و احساس و تصویر سازی دقیق نام برد. هر چقدر ذهن شما روشن تر و شفاف تر باشد بهتر می تواند احساس و افکارتان را به طرف مقابلتان انتقال دهید.

جهت آشنایی بیشتر می توانید به https://aramgroup.ir/telepathy-training دنبال کنید


[ بازدید : 36 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیا دست کیست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]