آیا می توان از فروشگاه اینترنتی خرید ابزار آلات صنعتی و ساختمانی انجام داد؟

پنجشنبه 18 اسفند 1401
13:09
kyuthyt

آیا می توان از فروشگاه اینترنتی خرید ابزار آلات صنعتی و ساختمانی انجام داد؟

این روزها افراد مختلف به خاطر کار زیاد که در زندگی های روزمره خود دارند علاقه دارند تا کارهای خود را اینترنتی انجام دهند. کارهای که در حالی که از فروشگاه معتبر باشد باعث میشود در وقت و هزینه نقلیه افراد صرفه جویی کند. ازجمله مواردی که امکان دارد هنوز تهیه آن برای مردم ناشناخته باشد خرید ابزار آلات صنعتی و ساختمانی به شکل کاملاً آنلاین است. سفارش ابزار آلات صنعتی و ساختمانی یکی از مواردی است شکل اینترنتی هم می توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبا کیفیت ترین فروشگاه هایخرید ابزار آلات صنعتی سر بزنید میتوانید به سایت گودفورپی مراجعه کنید.

آچار لوله زنجیری

آچار لوله زنجیری عملکردی کاملا مشابه آچارهای لوله گیر و یا شلاقی دارد و برای باز و بسته کردن کردن لوله هایی با قطر زیاد که آچار لوله گیر و آچار سوئدی قدرت انجام کار را ندارند از این ابزار استفاده می گردد.

آچار تسمه ای

از آچار تسمه ای نیز همانند آچارهای بالا به منظور باز و بسته کردن لوله استفاده می شود. تفاوت این آچار در این است که برای مثال، آچار شلاقی در لوله های مسی نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد (به علت ایجاد خرابی در لوله ها)؛ اما از آچار تسمه ای می توان برای این منظور، بهره جست.

لوله برها

لوله بر، ابزاری برای برش لوله در محل دلخواه است که پس از تثبیت لوله با گیره، به صورت دورانی بارها با عبورش از روی لوله آن را می برد. لازم به ذکر است که این ابزار نسبت به اره، از کارآمدی بسیار بیشتری برخوردار است و برش نهایی، بسیار تمیز تر و با ظرافت بیش تری نسبت به یک برش ساده انجام می شود. در حین انجام عملیات برش لازم است که هر چند دور یک مرتبه جهت چرخش لوله بر را نیم دور معکوس کرد. همچنین توجه شود که دامنه برش لوله برها با محدودیت هایی همراه است.

لوله بر چدن

از این ابزار مخصوص برای برش لوله های چدنی استفاده می شود و طریقه کار آن تقریبا شبیه لوله برهای گالوانیزه است. برای برش لوله های چدنی ابتدا زنجیری با طول متغیر به دور لوله اندازه شده و محکم می شود، سپس حرکت دورانی ناشی از چرخش چرخ های تیغه ای که در میان زنجیر قرار دارد باعث برش لوله می شود.

کمان اره آهن بر

کمان اره آهن بر، یکی از ابزار لوله کشی ساختمان است که برای بریدن لوله از آن استفاده می شود و دارای یک کمان و یک تیغ است. توجه شود که سفت و شل بودن تیغه اره در میزان عمر آن موثر است.

حدیده

این وسیله که برای دنده کردن سر لوله به کار می رود از مهمترین وسایل لوله کشی به شمار می آید. از این ابزار برای ایجاد رزوه های روی لوله و همانند لوله بر پس از تثبیت کردن لوله استفاده می شود. دو نوع دستی و برقی حدیده توسط لوله کش ها مورد استفاده قرار می گیرد. حدیده های برقی و دستی از نظر پارچه (دنده) به صورت تک پارچه، دو پارچه و چهار پارچه موجود می باشند که به طور معمول برای راحتی کار و دنده کردن لوله هایی با قطر زیاد، از برقی یا چهار پارچه استفاده می شود.

روغندان

در هنگام انجام حدیده کاری، بریدن لوله و یا در هنگام بازکردن پیچ و مهره های سفت شده، به منظور روان کاری سطوح و کم کردن اصطکاک و بیشتر کردن عمر ابزار استفاده شده، باید از روغن استفاده شود.

قلم کنف کوبی و سرب کوبی

از قلم کنف کوبی و سرب کوبی به منظور جاگذاری و کوبیدن کنف بافته شده و همچنین سرب ریخته شده از انواع قلم در اشکال زیر استفاده می شود.

بوته سرب

چون سرب به صورت شمش و جامد می باشد، ظرف مخصوصی جهت ذوب کردن سرب لازم است که به طور معمول از فولاد ساخته شده و به دسته ای مجهز است.

کوره ذوب سرب

ذوب سرب نیاز به کوره ای دارد تا گرمای لازم برای ذوب سرب را تولید کند. به جهت تمیزی بیشتر و سوخت بهتر، این کوره ها معمولا گازی ساخته می شوند.

ملاقه سرب ریزی

برای ریختن سرب مذاب در هر اتصال از پیمانه ای دسته دار و شیار دار (قیفی شکل) به نام ملاقه سرب ریزی استفاده می شود (چون مقدار مصرف کمتر از سرب ذوب شده است) که ظرفیت آن معمولا بیشتر از مصرف سرب برای یک سر اتصال است.

کمربند سرب ریزی (بسته های طوقه ای)

بسته های طرقه ای در سرب ریزی مایل و افقی به کار می روند و به منظور جلوگیری از بیرون ریزی مواد مذاب از طوقه لوله چدنی در حالت غیر قائم از آن استفاده می شود. لازم به ذکر است که بسته های طوقه ای از جنس نخ نسوز، لاستیک و فلزی هستند.



برای شناخت می توانید به اینجا مراجعه کنید


[ بازدید : 35 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیا دست کیست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]