بررسی دزدگیر مکان ها سایلکس SG8 و SG8 Lite و دزدگیر پایرونیکس

يکشنبه 16 بهمن 1401
1:07
kyuthyt

دزدگیر سایلکس SG8 امکان هشدار دادن به وسیله موبایل و تلفن ثابت را دارد. این دزدگیر اماکن دارای پنج زون دارد و هرکدام از زون را میشود به 8 حالت متفاوت تعریف کرد. کاربر میتواند بر روی هر کدام از زون ها انواع detector و سنسور با کابل و وای فای را وصل کنید.

در این مدل دزدگیر سایلکس ، رله های کنترلی تا 4 رله متناسب افزایش یافته و همینطور، اپلیکیشن اندروید، ios و تنظیمات آن در مدل SG8 silex به روز شده است. برای همه ی مخاطبین دستگاه دزدگیر، 4 حافظه مدیر و قابلیت ارسال 14 گزارش متنوع و امکان ارسال sms فارسی موجود می باشد.silex sg8

دزدگیر سایلکس سیمکارتی SG8 برای اماکن مسکونی و تجاری بسیار مناسب می باشد. در ادامه مشخصات کامل دزدگیر سایلکس را بررسی می کنیم.
مشخصات فنی دزدگیر سایلکس Silex SG8

تماس با خط ثابت و سیم کارت
دارای 5 زون با سیم و سنسور بی سیم با قابلیت تعریف هر زون به 8 حالت
ثبت 99 رخداد آخر به همراه زمان و تاریخ وقوع
امکان تعریف تا 4 مدیر و 10 مخاطب آلارمی
دارای 1 رله خروجی با تنظیمات متنوع Option Relay
دارای 10 حافظه شماره تماس هنگام آلارم با قابلیت ارسال SMS فارسی و تماس
قابلیت تعریف و حذف مخاطبین آلارم توسط مدیران از طریق SMS و اپلیکیشن
قابلیت کنترل به وسیله نرم افزار اندروید و IOS و تغییر تقریبا تمام تنظیمات توسط نرم افزار اندروید
دارای ریموت HoppingCode با قابلیت تعیین سطح دسترسی کاربران
دارای امکان غیر فعال کردن موقت زون ، ریموت و سنسور بیسیم در سیستم
افزایش تعداد رله های کنترلی تا 4 رله متناسب با مدل دستگاه ( 1 رله 805S و 4 رله 805Q )
افزایش خروجی اسپیکر به 2 خروجی مستقل (SP1 , SP2)
قابلیت تنظیم زمان آلارم در محدوده های بین بی صدا تا 12 ساعت
دارای منوی تست بهینه برای تست راحت تر تمام عملکردهای سخت افزاری و نرم افزاری سیستم
دارای 4 حافظه Admin با قابلیت ارسال 14 گزارش مختلف (قطع اسپیکر، برق و باتری، قطع خط ثابت، مقدار اعتبار سیمکارت، وضعیت رله های خروجی، سوختن فیوز AUX و… )














مقایسه دزدگیر اماکن سایلکس SG8 و SG8 Lite

دزدگیر سایلکس SG8 در مقایسه با دزدگیر سایلکس سیمکارتی SG8 Lite دارای تفاوت های جزئی هستند، از جمله پشتیبانی از خط ثابت شهری آن ها که دزدگیر SG8 Lite این قابلیت را ندارد. در جدول زیر به صورت کامل قابلیت های این دو دزدگیر اماکن و تعداد حالات زون آن ها مقایسه شده است.

مقایسه دزدگیر SG8 و SG8 lite

دزدگیر سایلکس SG8 بهترین مدل از تولیدات دزدگیر های سایلکس هست؛ چون این دزدگیر اماکن هم از سیمکارت و هم از خط تلفن شهری پشتیبانی می کند. به خاطر محبوبیت زیاد این محصول، می توان آن را به عنوان بهترین دزدگیر سیمکارتی ارزان معرفی کرد. قابلیت اعلام هشدار خطر سرقت از راه دور هم به صورت آنلاین و هم آفلاین و هم به صورت تماس تلفنی در این دزدگیر اماکن وجود دارد. بنابراین به دلیل عملکرد عالی و هزینه اقتصادی آن، این دزدگیر اماکن بسیار پرطرفدار بوده و در مجموعه ابردوربین جزء پرفروش ترین ها می باشد.

یکی دیگر از قابلیت هایی که باعث شده دزدگیر SG8 نسبت به سایر دزدگیرهای اماکن متمایز باشد این است که 2 عدد ریموت کد هاپینگی که همراه با پنل دستگاه دزدگیر ارائه می شود، به هیچ شکلی امکان کپی کردن آن نیست و تنها راهی که برای ساخت ریموت جدید وجود دارد این است که ادمین با رمز خودش پای سیستم حضور داشته باشد. همچنین در صورتی که ریموت شما گم شود می توانید با حضور در پشت سیستم و استفاده از رمز شخصی تان، فقط آن ریموت گم شده را از حافظه دستگاه برای همیشه پاک کنید. این روش هیچ اختلالی در عملکرد سیستم دزدگیر اماکن ایجاد نمی کند.

نرم افزار موبایل دزدگیر سایلکس SG8

شما می توانید با دانلود نرم افزار موبایل دزدگیر سایلکس (در دو نسخه IOS و اندروید) به راحتی دزدگیر اماکن خود را از راه دور کنترل کنید و تنظیمات دلخواه خود را در آن اعمال کنید. پس از دانلود و نصب نرم افزار موبایل دزدگیر سایلکس باید اطلاعات دزدگیر اماکن خود را وارد کنید. اطلاعاتی از جمله شماره موبایل همراهتان، اسم دستگاه دزدگیر اماکن، رمز ادمین دستگاه، مدل دزدگیر اماکن و… را وارد کنید تا اپلیکیشن دزدگیر شروع به کار کند.
خرید دزدگیر اماکن سایلکس SG8

شما می توانید انواع مدل های دزدگیر سایلکس را در وبسایت ابردوربین مشاهده و مقایسه کنید و بدون مراجعه حضوری و پیدا کردن متخصص این حوزه، اطلاعات لازم را برای خرید دزدگیر اماکن کسب کنید.

ابردوربین با ارائه مشاوره رایگان در زمینه خرید دزدگیر اماکن ( منزل ، محل کار و.. ) به شما در انتخاب راحت و خرید دزدگیر اماکن کمک می کند. برای دریافت راهنمایی های بیشتر و همچنین درخواست نصب دزدگیر اماکن با ما تماس بگیرید.مدل های دزدگیر پارونیکس را هم میتوانید در سایت ابردوربین مشاهده نمایید و خرید کنید.

دزدگیر اماکن سایلکس SG8

دزدگیر سایلکس SG8 را میشود جهت منزل استفاده کنید. این دزدگیر یکی از دزدگیرهای اماکن تولید کشور خودمان می باشد که با امکانات زیادی که دارد، احتیاجات امنیتی کاربر را برطرف می کند.انواع دزدگیر اماکن سایلکس با تلفن کننده های مختلف، جوابگوی تامین امنیت کامل کاربر می باشند و همینطور با خرید دزدگیر silex SG8 می توانید هر 2 ارتباط تلفنی خط ثابت شهری و سیمکارتی را در کنار هم خریداری کنید.


[ بازدید : 39 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیا دست کیست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]