مواردی جهت راه اندازی فروشگاه ابزارفروشی آنلاین

پنجشنبه 8 دی 1401
17:59
kyuthyt

برای راه اندازی هر بیزینسی نیاز به یک Business Plan و انجام آن، به صورت مرحله به مرحله مسئله ای مهم میباشد.راه اندازی بیزینس براساس Business Plan زمینه ساز میشود تا صاحب کسب و کار به صورت گام به گام پیشروی کنید و علاوه بر تمرکز بر قدم در حال انجام، برای مرحله بعدی شغل خود پلن داشته باشید.
شاید اطراف خود مشاغل زیادی دیده باشید که فاصله بین افتتاحیه و پایان کارشان حتی به یکسال هم نمیرسد.این موضوع به دلیل نداشتن برنامه ریزی و پیش بینی چالش ها و مشکلات پیش روی هر کسب و کاری است.
شما به عنوان صاحب یک بیزینس باید بتوانید برای شغلی که برای خود راه‎اندازی میکنید یکسری اهداف کوتاه مدت و بلند مدت در نظر داشته باشید تا در مواجهه با مشکلات و چالش های پیش رو دچار غافلگیری نشوید.

مقدمه بالا میتواند سرنخی را برای شروع هر کسب و کاری در اختیار شما بگذارد، اما در این مقاله ما قرار است تا نکات مورد نیاز برای راه اندازی یک فروشگاه ابزار فروشی را مورد بررسی قرار دهیم و در انتها نیز لیست کامل اجناس و ابزارآلات برای فروشگاه ابزارفروشی را در اختیار شما قرار دهیم.پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.
اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه ابزار فروشی یا لوازم ساختمانی را دارید، باید موارد زیادی را در نظر داشته باشید تا بتوانید در این بازار به درستی وارد شوید و ماندگاری داشته باشید.
از جمله مواردی که باید در نظر داشته باشید میتوان به میزان سرمایه شما، موقعیت مکانی فروشگاه، متراژ فروشگاه،تنوع برندها و محصولات تا حتی دکوراسیون و چیدمان مغازه اشاره کرد.در ادامه مقاله برخی از مهمترین مواردی که برای راه اندازی یک مغازه ابزار فروشی نیاز دارید را به صورت موردی بررسی خواهیم کرد.فروشگاه good4p صفحه ای در سایت خود دارد با عنوان مشاوره در راه اندازی فروشگاه ابزار و یراق که میتوانید از تجربه های 12 ساله این مجموعه برای راه اندازی فروشگاه خود استفاده نمایید.






line2.png
1.jpgبودجه مالی

این که برای شروع هر کسب و کاری شما نیاز به یک سرمایه اولیه دارید، یک امر بدیهی است.از سوی دیگر میزان سرمایه و بودجه ای که برای شروع کار در نظر میگیرید میتواند در مدل راه اندازی و کوچک یا بزرگ‎ بودن کسب و کار، مثلا از مجموعه فروشگاه های زنجیره‎ای تا یک فروشگاه کوچک محلی تغییر کند.
از سوی دیگر تعیین بودجه مالی و برنامه ریزی براساس آن مورد مهمی است که میتواند بر تهیه و تنوع اجناس فروشگاه ابزار فروشی، که یکی از موضوعات مورد بحث ما در این مقاله میباشد تاثیر‎گذار باشد.از جمله مواردی که بودجه مالی یا همان سرمایه اولیه بر آنها برای راه‎اندازی ‎فروشگاه ابزار‎فروشی تاثیر مستقیم دارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد :





- موقعیت مکانی فروشگاه

- اجاره ماهیانه یا اقساط بانکی

- متراژ فروشگاه

- دکوراسیون فروشگاه ابزار فروشی

- بودجه خرید اجناس

- هزینه تبلیغات و معرفی فروشگاه

- هزینه های راه اندازی خدمات آنلاین (وبسایت یا شبکه های اجتماعی)












در مقاله‎ی درصد سود ابزارفروشی و سرمایه ی اولیه ی راه اندازی چقدر است میتوانید جزئیات بیشتری در مورد هزینه ها و سود فروشگاه ابزار فروشی را مطالعه کنید.

2.موقعیت مکانی، متراژ فروشگاه و دکوراسیون

این مورد میتواند موضوعی تعیین کننده در هر کسب و کاری باشد.روشن است که قرار گرفتن فروشگاه ابزار فروشی شما در منطقه ای که به عنوان بورس ابزار‎فروشی یا لوازم ساختمانی است، میتواند شرایط بهتری را از نظر فروش و جذب مشتری هدف برایتان فراهم کند.
نکته دیگری که باید برای موقعیت فروشگاه در نظر داشته باشید این است که صرف قرار داشتن در مرکز شهر یا مسیرهای شلوغ نمیتواند زمینه ساز رشد و موفقیت کسب وکارتان باشد.
در صورتی که انتخاب این موقعیت‎ها تاثیر مثبتی هم داشته باشد، باعث ایجاد هزینه های سنگینی مثل اجاره بها و یا از دست دادن مبلغ زیادی از سرمایه اولیه برای خرید مغازه است. انتخاب موقعیت مکانی فروشگاه را با تحقیقات کامل و بررسی مسیرهای متفاوت انجام دهید تا بتوانید بیشترین بازدهی را از این مورد به دست آورید.

3.متراژ فروشگاه

مورد دیگری که در روند افتتاح فروشگاه تاثیر زیادی دارد، متراژ فروشگاه ابزارفروشی است.متراژ فروشگاه هم تحت تاثیر بودجه مالی و موقعیت مکانی فروشگاه میباشد.دقت کنید که اگر بودجه محدودی برای شروع دارید میتوانید با یک مغازه کوچک و فروش ابزارآلات سبک کار خود را آغاز کنید.
اگر هم امکان تهیه فروشگاهی با متراژ بزرگ و متناسب را دارید میتوانید ابزارآلات سنگین را هم اضافه نمایید.دقت داشته باشید که شما علاوه بر خود فروشگاه باید قسمتی از فروشگاه را برای انبار در نظر داشته باشید.این انبار میتواند یک زیرزمین،بالکن یا حتی یک نیم طبقه در بالای مغازه شما باشد.برای خرید آنلاین لوازم نقاشی میتوانید به فروشگاه آنلاین ابزارفروشی گودفورپی مراجعه نمایید.








قفسه بندی مغازه ابزارفروشی شاید مورد پیچیده ای به چشم نیاید.اما مواردی ظریفی وجود دارد که میتواند در سرعت جوابگویی صاحب فروشگاه به خریدار و جلوگیری از گیجی و خستگی خودتان تاثیرگذار باشد.برای نمونه شما باید برنامه مشخصی جهت چیدن باکسی فراهم شده برای کالاهای کوچک (مثل واشرها، پیچ ها، میخ ها و...) داشته باشید تا در کم ترین زمان ممکن به ابزارها دسترسی داشته باشید.


[ بازدید : 37 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیا دست کیست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]