علائم فعال شدن چاكرا اول و آموزش 0 تا 100 تله پاتی به سادگی

يکشنبه 28 اسفند 1401
9:52
kyuthyt

علائم باز شدن چاكرای اول یا چاکرای ریشه یا چاکرای قاعده ای می تواند در مشکلات فیزیکی یا روانی تاثیر گذارد. اگر احساس بی انرژی بودن می کنید یا زود خسته می شوید یا احساس ضعف در ماهیچه ها یا استخوان ها می کنید به دلیل فعالیت کم چاکرای ریشه یا اول می باشد . از طرف دیگر اگر شور زندگی کم هست یا در مورد مسائل مالی مشکل دارید یا اعتماد به نفس کافی ندارید می تواند به دلیل فعالیت کم چاکرای ریشه یا مولادها باشد. این مقاله را تا انتها بخوانید و تست چاکرا ها که شامل 144 سوال در مورد چاکراها هست را بزنید و با وضعیت چاکرای اول و بقیه چاکراها آشنا شوید.

علائم باز شدن چاكرا اول در اين مقاله بررسی می شود. چاكرا اول، چاکرا ریشه یا چاکرا مولادها، در پایه ستون فقرات قرار دارد. این چاكرا اولین از هفت چاکرا، مرکز اصلی تجربه جسمی و عاطفی است و احساس امنیت و ایمنی را در طول سفر زمینی شما فراهم می کند. چاكرا اول پایه ای است که چاکراهای دیگر بر اساس آن ساخته شده اند. با باز کردن چاكرا اول فضایی برای باز کردن و تعادل بخشیدن به چاکراهای بالا ایجاد می کنید. برای آگاهای از شرايط چاكراها خود، تست چاكرا را انجام دهيد و تفسير رايگان آن را بخوانيد.

چاكرا اول، چاكرا ريشه

در سطح جسمی، چاكرا اول وظیفه عملکرد قسمت تحتانی بدن مانند مثانه، کلیه ها و کمر را بر عهده دارد. در سطح عاطفی، چاكرا اول با اعتماد به نفس و غرایز بقا خود را نشان می دهد.
وقتی این چاکرا متعادل باشد، احساس می کنید روی زمین ایمن هستید و در صلح با جهان، بدون نگرانی هستید.
با این حال، هنگامی که چاكرا اول تعادل نداشته باشد یا مسدود شود، ممکن است بی قراری، خستگی و حتی بیماری های جسمی مانند یبوست و کمردرد را تجربه کنید.
علائم باز شدن چاكرای اول


عدم تعادل چاکرا اول، می تواند خود را در سطح جسمی و عاطفی نشان دهد. بیشتر افراد این علائم را حتی بدون اینکه از آنها آگاهی داشته باشند، تجربه می کنند.

کلید بهبود چاکراها این است که یاد بگیرید به ذهن و بدن خود گوش دهید و بپذیرید که بیماری های جسمی یا روحی پیام هایی از بدن شما هستند که سعی می کنند چیزی را به شما بگویند.

نباید فقط به راحتی از آنها چشم پوشی کرد و آنها را با توجه به شرایط تجویز کرد. به علائم گوش دهید تا بتوانید در جهت بهبودی کار کنید.

جهت یادگیری بیشتر می توانید به فیلم وارد شوید

3- علائم باز شدن چاكرا اول: شما احساس اتصال می کنید

چاكرا اول در روابط سالم و ارتباط معتبر وجود دارد.

ما می دانیم که حق داریم در کنار خانواده خود باشیم و عشق و حمایت را تجربه کنیم. ما می دانیم که چیزی در درون ما وجود دارد که ما را با تمام شکل های زندگی مرتبط می کند.

ما در قبایل و جوامع جمع می شویم تا یکدیگر را پرورش دهیم و احساس رضایت داشته باشیم.

همچنین، ما نیاکان خود را گرامی می داریم و به دنبال خرد آنها هستیم. اگر زمین گیر باشید، می توانید به راحتی روابط را برقرار و حفظ کنید.
4- شما با بدن خود ارتباط برقرار می كنيد

برای درک علائم باز شدن چاكرا اول باید بدانید که وقتی می توانیم با زمين در ارتباط باشيم، از احساساتی که استخوان ها، عضلات و اعضای بدن با ما صحبت می کنند آگاه هستیم.

حتی اگر احساس ناراحتی یا درد داشته باشیم، می توانیم بدن خود را شاهد باشیم. بنابراین، ما از واقعیت بی حس و حساس نیستیم.

اگر با زمين در ارتباط باشيد، تمایل دارید که با کنجکاوی و دلسوزی به بدن خود گوش دهید.
5- شما با طبیعت هماهنگ می شويد

وقتی می خواهیم پيوند با مادر طبیعت را تجربه کنیم، رها می شویم. اضطراب (یا انرژی باد) ما را جذب می کند و خشم (یا انرژی آتش) ما را سرد می کند.
6- شما در این سطح از وجود احساس امنیت می کنید

برای درک علائم باز شدن چاكرا اول باید بدانید که زمین گیر بودن به این معنی است که در این واقعیت احساس می کنیم در خانه و امنیت هستیم. ما احساس تعلق داریم و ادعا می کنیم که حق داریم اینجا باشیم.

ما از موهبت زنده بودن قدردانی می کنیم و بالاترین توانایی های انسانی خود را می پذیریم. وقتی زمین گیر می شویم، بیش از حد تصمیم به دستیابی به تجارب خارج از بدن یا دانستن آنچه در طرف مقابل است، نداریم.

جهت شناخت بیشتر می توانید به چاکرا رجوع کنید


[ بازدید : 41 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیا دست کیست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]