به چه دلیل سئو مهم است؟

يکشنبه 29 بهمن 1396
10:40
kyuthyt

شکل های نوشتن متن نو بخش 1

متاسفانه امروزه اکثر پایگاه ها به ویژه وب تارنما های تازه کار به جای تولید مطلب جدید اقدام به کپی برداری از محتوای سایت ها های دیگر میکنند . بسیاری از این افراد نمیدانند که چگونه میتوانند مطلب جدید و اختصاصی خود را ایجاد و منتشر نمایند ، برخی دیگر نیز به تصور اینکه ایجاد مطلب جدید کاری سخت و وقت گیر است اقدام به کپی برداری از دیگر وب سایت ها می نمایند . ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در پایگاه گوگل درحال سرچ یک مقاله خاص باشید اما در چندین پایگاه مختلف که از رتبه های گوگل باز کرده اید ، متن های یکسان و بدون کوچکترین تغییرات مشاهده کنید ! حتی در خیلی از موارد ممکن است به دنبال دانلود یک مطلب باشید و لینک آن در پایگاه اولی که بازدید کرده اید دچار مشکل باشد ، احتمال زیادی وجود دارد که این لینک دقیقا در وب سایت های دیگر تکرار شده باشد ، در نتیجه شما به این راحتی ها نمیتوانید فایل دلخواه خود را بیابید.

روش های ایجاد نوشته تازه قسمت دوم
تولید نوشته جدید یا ترجمه شده
اگر فکر خود را از کپی کردن مطلب تهیه شده توسط دیگران دور کنید و به فکر تولید متن جدید باشید ، میتوانید از طریق ترجمه مطالب روز دنیا به زبان انگلیسی یا ... ، نقد و بررسی نظرات مربوط به مقالات موجود در بازار ، خواندن مقالات سایت های دیگر و دوباره نویسی آنها به همراه درست کردن خطاهای فنی و املایی احتمالی ، و ایجاد مقالات نو و جنجالی در زمینه کاریتان اقدام به نوشتن نوشته نو کرده و گوگل را وادار به امتیاز دهی به نوشته نوشته شده توسط خودتان نمائید .



انجام مصاحبه های حرفه ای
مصاحبه یکی از موضوعات مورد علاقه مخاطبین می باشد و تجربیات نشان میدهد که همیشه از مصاحبه استقبال مثبتی می شود.
مصاحبه با افراد موفق میتواند یکی از روش های تولید مطالب نوباشد.

این مقاله بدست وبسایت طراحی سایت اراک آماده گردیده است.


طراحی قالب سایت به شکل بهینه قسمت 3

استفاده کردن از عکس بهینه شده در تمپلیت
یکی از اساسی ترین موضوعات ساخت قالب ، استفاده از تصاویر با کیفیت اما بهینه میباشد. امروزه گرافیک در تارنما های مختلف نقش بسیار مهمی را بازی میکند اما استفاده کردن از هر عکسی به صرف گرافیک بالا توصیه نمیشود چون برخی از تصاویر وزن بالایی داشته و باعث کم شدن سرعت بارگذاری صفحات وب سایت میشود. میتوانید برای رفع این مشکل از نرم افزارهای قوی ای مثل XAT image optimizer بهره بگیرید و حجم تصاویر خود را بدون از دست دادن کیفیت ، کاهش دهید تا برای استفاده در template وب سایتتان مناسب باشد.

به یاد داشته باشید یکی از اساسی ترین قسمت های ساخت وب سایت مبحث ایجاد قالب میباشد . بسیاری از مدیران کسب و کارهای اینترنتی تصور میکنند template پایگاه تنها برای ظاهر تارنمای مفید است و باید به گونه ای ساخت گردد که قدرت جذب کاربر را داشته باشد ، عموما صاحبان کسب و کارهای آنلاین به مسائل جانبی در ساخت قالب توجهی نمیکنند که یکی از این مسائل سبک بودن قالب پایگاه از نظر سرعت بارگذاری و امکانات است.

این محتوای بدست مرکز طراحی سایت ارزان گردآوری گردیده است.


[ بازدید : 85 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیا دست کیست است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]